نیکا بیک لیک لی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: در گروه الف باید سعی و تلاش بیشتری شود زیرا تیم هایی همچون 'گروه بهمن'، 'نماینده کرمان'، 'نفت آبادان' و حتی 'گاز' که توان و حامی مالی خوبی دارند، نه تنها بازیکن بومی و جوان ندارند بلکه با به خدمت گرفتن بازیکنان ملی پوش از ستاره های خارجی هم استفاده می کنند.
وی اضافه کرد: اگر تیم های گروه الف تنها بر بازیکن بومی تکیه داشته باشند، تیم بسکتبال زنان دانشگاه گلستان با ترکیب 85 درصد بومی بازهم شانس صدرنشینی و حتی رفتن روی سکوی قهرمانی را دارد.
وی با تاکید بر این که ادامه رقابتهای بسکتبال زنان دانشگاه گلستان تخصصی نیست و در واقع رقابت تیم های پول دار است، گفت: امیدواریم با تقویت ترکیب تیم قدرت خود را بیش از پیش نشان دهیم.
بیک لیک لی با یادآوری اینکه گرگان در گذشته قطب بسکتبال زنان بود، گفت: متاسفانه در شرایط کنونی پول حرف اول را در ورزش می‌ زند.
وی اظهار داشت: چنین شرایطی باعث شده است من به عنوان مربی که قاعدتا باید کارم صرفا مسائل فنی باشد؛ دغدغه تردد، خوابگاه، خوراک، لباس بازیکنان و حتی وضعیت حضور داوران را داشته باشم.
سرمربی تیم بسکتبال زنان دانشگاه گلستان با یادآوری سخت تر شدن مسابقات در سال آینده؛ گفت: بدون شک با 50 تا 60 میلیون تومان نمی توان به مصاف تیم های میلیاردی رفت.
بیک لیک لی اختصاص رقمی از بودجه بسکتبال استان گلستان و شهرداری گرگان به تیمش را خواستار شد و افزود: با گذشت 10 روز از موفقیت تیم زنان گلستان رئیس هیات بسکتبال استان تا به امروز پیام تبریک و یا تماسی بابت قهرمانی ما نداشته است.
وی مساعدت بزرگان و ورزش دوستان گلستان را از بسکتبالیست های زن استان خواستار شد.
3014/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.