سرهنگ محمدرضا سراوانی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران مرزبانی پاسگاه حدادی روستای دوزاولوم در بازرسی از یک دستگاه وانت نیسان که از داشلی برون به سمت گنبد در حرکت بود، این مقدار سوخت را در یک تانکر حمل می شد، کشف کردند.
وی افزود: با توجه به اینکه راننده خودرو فاقد اسناد و مجوزهای مربوط به حمل سوخت بود، محموله نفت سفید به عنوان سوخت خارج از شبکه توزیع، توقیف و راننده خودرو نیز به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.
فرمانده هنگ مرزی اترک استان گلستان کشف 20 لیتر مشروب الکلی دست ساز از منزل فردی در روستای مرزی کرند را از دیگر اقدامات ماموران مرزبانی این یگان انتظامی در 48 ساعت گذشته برشمرد.
وی افزود: با وصول اخباری مبنی بر تهیه و توزیع مشروب الکلی دست ساز توسط فردی از اهالی این روستا، ماموران با کسب مجوزهای قانونی اقدام به بازرسی از منزل نامبرده کرده و علاوه بر کشف 20 لیتر مشروب الکلی، مقادیری آلات قمار و نیز دو عدد تور مخصوص صید پرندگان نیز به دست آمد و با توقیف آنها، متهم به مرجع قضایی معرفی شد.
سرهنگ سروانی از کشف یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به همراه پنج تیر فشنگ در بازرسی از منزلی در روستای کرند نیز خبر داد و افزود: ماموران پست بازرسی داشلی برون نیز در بازرسی از یک خودرو، مقدار یک لیتر مشروب الکلی دست ساز به دست آوردند و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.
وی کشف سه هزار و 500 نخ سیگار از سه تبعه ترکمنستانی در دروازه مرزی ایران و ترکمنستان در گمرک اینچه برون را از دیگر اقدامات ماموران مرزبانی هنگ مرزی اترک در 48 ساعت گذشته برشمرد و گفت: کالای مکشوفه توسط ماموران ضبط و توقیف شد.
هنگ مرزی اترک مسئولیت حراست از مرزهای زمینی جمهوزری اسلامی ایران با ترکمنستان در محدوده استان گلستان به طول تقریبی 350 کیلومتر را برعهده دارد و مقر فرماندهی آن در شهرستان گنبدکاووس مستقر است.
1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.