ابوالحسن هدایتی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: حضور 20 روزه ملی پوشان وزنه برداری و برگزاری تمرینات، علاوه بر نمایش ظرفیت ها و جاذبه های شهرستان معیار سنجش توانایی برای تکرار این میزبانی ها است.
وی بیان کرد: کادر فنی و ملی پوشان از برگزاری این اردو (تا 30 بهمن) در علی آباد رضایت داشتند که تلاش می کنیم با رفع برخی کمبودها و مشکلات در آینده از تیم های ملی رشته های دیگر نیز میزبانی کنیم.
رییس اداره ورزش و جوانان علی آبادکتول افزود: یکی از نتایج مثبت قبول اینگونه میزبانی ها ، افزایش انگیزه در جوانان شهرستان برای ورود حرفه ای به ورزش قهرمانی است که امیدواریم در آینده شاهد افزایش نفرات با انگیزه و تقویت ساختار قهرمانی این منطقه باشیم.
به گزارش ایرنا در پایان مرحله اول اردوی تیم ملی وزنه برداری در استان گلستان، رکودگیری نهایی نفرات حاضر در اردو نیز برگزار شد.
دراین رکوردگیری و به تشخیص کادر فنی و سرمربی تیم ملی؛ امیررضا عسگری دون با ثبت رکوردهای 145کیلوگرم در حرکت یکضرب، 178کیلوگرم در حرکت دوضرب و حدنصاب مجموع 323 کیلوگرم و همچنین علیرضا یوسفی با ثبت رکوردهای 153کیلوگرم در حرکت یکضرب، 192کیلوگرم در حرکت دوضرب و با مجموع 345 کیلوگرم، به عنوان بهترین های رکوردگیری نوجوانان معرفی شدند.
مرحله دوم اردوی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان از فردا اول اسفند در گرگان آغاز می شود.
این تیم های ملی خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا و جهان آماده می کنند.
علی آبادکتول از توابع استان گلستان بوده و در 35کیلومتری شرق گرگان واقع است.
3091/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.