هدی محمدجعفر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به این توان و پتانسیل در رقابت های آسیایی 2018 می توانیم بر روی سکوهای اول تا سوم قرار گیریم.
وی عنوان کرد: رقابت های تیم ملی بانوان که اکنون در استان گلستان و برای اولین بار با حضور 11 تیم از سراسر کشور در حال برگزاری است، برای انتخاب و دعوت اولیه 40 ملی پوش در بخش زنان به اردوی تیم ملی و رقابت های انتخابی آسیایی است.
به گفته وی؛ حدود چهار هزار مرد و زن در این رشته ورزشی در کشور فعالیت دارند و استان های کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و گلستان جزو بهترین های این رشته هستند.
سرمربی تیم ملی کریکت زنان ایران نیز گفت: بعد از دعوت 40 بازیکن به اردوی اولیه در ادامه بعد از رقابت های انتخابی و مراحل مختلف اردو در نهایت، 16 نفر را گزینش و تائید نهایی خواهیم کرد.
محمود رشیددار افزود: از چهار سال گذشته تاکنون این رشته در کشور و به خصوص استان گلستان، تغییرات بسیاری داشته و اگر همین روند ادامه یابد، در رقابت های 2018 جاکارتا می توانیم با مدال های رنگارنگ به کشور برگردیم.
یازدهمین دوره رقابت های کریکت زنان ایران، انتخابی تیم ملی از اول آبان ماه با حضور 11 تیم در 2 گروه 5 و 6 تیمی در گرگان در حال برگزاری است که بعد از مرحله مقدماتی از هر گروه 2 تیم به مرحله نیمه نهائی راه خواهند یافت.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.