به گزارش خبرنگار ایرنا، قرجه طیار روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری گنبدکاووس که با حضور معاون عمرانی استاندار گلستان برگزار شد، افزود: به احتمال زیاد این لایحه که منطقه آزاد تجاری و صنعتی اینچه برون نیز یکی از این مناطق هشتگانه است در اوایل سال آینده درصحن علنی مجلس بررسی می شود.
وی درخصوص لایحه بودجه سال 97 نیز گفت: این لایحه نسبت به لایحه بودجه های سال قبل چند ویژگی و تفاوت شاخص دارد که تغییر در روش بودجه ریزی، شفاف سازی و واگذاری اختیارات به استان ها از جمله این ویژگی ها است.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با قدردانی از دولت برای ارائه این نوع بودجه اضافه کرد: در بودجه 97 اعتبارات بر اساس عملکرد سه ماهه به دستگاه های اجرایی پرداخت و بر مصرف بودجه موسساتی که پیش از این پاسخگو نبودند، نظارت شده و 24 درصد بودجه هزینه ای و 30 درصد بودجه عمرانی در اختیار استان ها قرار می گیرد.
وی با اشاره به برخی اولویت های گنبدکاووس در اجرای طرح ها و پروژه ها تصریح کرد: تکمیل جاده موسوم به نفت که جزو طرح های ملی قلمداد شده، احداث راه آهن گرگان - گنبد و رفع مشکلات اختلافی بین مردم و منابع طبیعی در قالب ارائه طرحی به مجلس برای اصلاح قوانین و حمایت مالی از ورزش والیبال از جمله این اولویت ها و مطالبات مردم است.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
3039/1860
خبرنگار: علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.