به گزارش ایرنا، محمد عزیزی شامگاه یکشنبه در جمع شماری از مردم منطقه حسین آباد ابهر، از حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کرد و افزود: مطالعات و تامین اعتبار جاده ابهر به قیدار درحال انجام است و با انجام این پروژه تردد در مسیر این جاده آسان تر می شود.
وی اظهار کرد: طرح تبدیل منطقه سد کینه ورس به منطقه توریستی در دستور کار قرار دارد که اجرای این طرح باعث جذب گردشگر و ایجاد اشتغال می شود.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: باید به حوزه گردشگری اهمیت دهیم چراکه این صنعت جزء پردرآمد ترین صنعت ها است و یک گردشگر در حدود 1000دلار در کشور هزینه می کند که معادل حدود فروش 30بشکه نفت است.
وی با اشاره به اینکه برخی از پروژه های عمرانی شهرستان بیش از 10 سال رها شده بود، یادآور شد: در چند سال اخیر اقدامات اساسی خوبی در حوزه های مختلف در ابهر انجام شده است که در حوزه بهداشت و درمان می توان به بهره برداری از پروژه بیمارستان الغدیر اشاره کرد.
عزیزی ابراز کرد: یکی از پروژه های بزرگ در حوزه ورزش پروژه ورزشگاه 3 هزارنفری است که امسال 3میلیارد تومان اعتبار به آن اختصاص یافته است و سال بعد نیز 3میلیارد تومان تامین اعتبار خواهد شد.
وی بیان کرد: در حوزه راه، چهار بانده کردن جاده زنجان به ابهر و 2 بانده کردن ریل راه آهن تهران به زنجان از پروژه های اساسی است و تا پایان سال آینده این پروژه به پایان می رسد که موجب کاهش زمان سفر به 2 ساعت از زنجان به تهران و برعکس می شود که این کاهش زمان سفر در اقتصاد منطقه تاثیر گذار است.
نماینده مردم ابهر، خرمدره، سلطانیه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این طرح ها و پروژه ها اقدامات بسیار بزرگی است که در شرایط کنونی اقتصادی کشور اجرا و باعث ارتقای شاخص های شهرستان می شود.
عزیزی تصریح کرد: بودجه ی پیشنهادی دولت 368 هزارمیلیارد تومان است بنابراین دولت باید زمینه ایجاد اشتغال را فراهم کند که در این راستا احیای کارخانه ایریکو و تلاش برای رفع مشکل شرکت کیلوس ابهر زمینه اشتغال جوانان را فراهم می کند.
عضو فراکسیون ورزش مجلس اظهار کرد: در مجلس یارانه ای به بانک ها اختصاص داده ایم تا درصد سود تسهیلات به صنایع به زیر10 درصد کاهش یابد تا بتوانند دوباره خود را احیا کنند.
وی از مسئولان شهرداری و شورای شهر نیز در خواست کرد به مسائل مناطق محروم، حاشیه شهر و ورودی های شهر توجه بیشتری داشته باشند.
7324/6085
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.