به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالرضا دادبود شامگاه دوشنبه در نشست شورای شهر گرگان اظهارکرد: در خصوص این پروژه نظرات کارشناسی خاصی دارم اما با توجه به اینکه این موضوع در انتخابات توسط اعضای شورای شهر مطرح شده و از سوی مردم نیز پیگیری می شود، برای رفع مشکلات فراروی آن تلاش خواهیم کرد.
وی گفت: باید مشکلات حوزه منابع طبیعی، آب و فاضلاب و معارضات اسنادی درخصوص سایت پایینی(محوطه قوری) حل شود تا این پروژه به عنوان مطالبه مردمی هر چه سریعتر اجرایی شود.
دادبود ادامه داد: نداشتن پیوست فرهنگی و نبود راهکارهای مناسب برای مشکلات ترافیکی پیش روی اجرای این طرح مشهود است، باید چاره اندیشی شود تا در آینده مشکلات بیشتر نشود.
به گفته وی؛ هنوز برای اجرای تله کابین در منطقه گردشگری ناهارخوران گرگان مجوز کارگروه زیربنایی نیز دریافت نشده است.
استفاده از ظرفیت شخصیت های سیاسی و مطرح استان گلستان برای رفع موانع صدور مجوزها ، تشکیل کمیته پیگیری رفع موانع فنی، تقویت تیم حقوقی برای رفع مشکلات معارضات از جمله پیشنهاداتی بود که برخی از اعضای شورای شهر برای شتاب در برون رفت از مشکلات پیش روی تله کابین گرگان مطرح کردند و این درحالی بود که یکی از اعضای شورا از شهردار خواست تا در فرصت باقی مانده تا پایان سال 96؛ کلنگ اجرای این تله کابین به زمین زده شود.
به گزارش ایرنا اجرای طرح تله کابین ناهار خوران به عنوان اصلی ترین برنامه گروه پیروز در انتخابات شورای شهر گرگان محسوب می شد که با گذشت چند ماه هنوز مجوزهای لازم را نیز ندارد.
گرگان مرکز استان گلستان از شهرهای گردشگرپذیر در شمال کشور است.
7333/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.