به گزارش ایرنا در این بیانیه که به نقل از روابط عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در شهرستان خرمشهر بیان شده ، ضمن رد برخی موضع گیری های صورت گرفته در خصوص معرفی افرادی جهت کاندیداتوری در شورای شهر خرمشهر، اظهار داشت: جبهه مردمی در خرمشهر به هیچ وجه به صورت سازمانی و تشکیلاتی در انتخابات شورای شهر و روستا ورود نخواهد کرد.
مسئول روابط عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در شهرستان خرمشهر: از آنجایی که جبهه مردمی نیروهای انقلاب به دنبال استفاده از ظرفیت های مختلف مردمی می باشد و هدف آن ایجاد وحدت است رویکردی فراجناحی و فرا اصولگرایی دارد و به دنبال رقم زدن یک مدیریت فعال ، کارامد و انقلابی است.
در ادامه آمده است جهت تحقق هدف اصلی فوق و به منظور هم افزایی و پرهیز از چند قطبی نمودن نیروهای خود و جهت احترام گذاشتن به رای هر فرد در انتخابات شورای شهر شهرستان به هیچ وجه به صورت سازمانی و تشکیلاتی ورود نخواهد کرد.
در ادامه تاکید شده است امید آن دارد که مردم شریف خرمشهر با بینش و تحقیق و بصیرت افرادی اصلح را برگزینند. که در راستای اهداف کلان این جبهه مدیرانی کارآمد ، انقلابی و وحدت آفرین باشند.
این جبهه حدود دو ماه پیش در استان اعلام موجودیت کرد و اغلب اعضای این جبهه دارای گرایش فکری اصولگرائی هستند.
7100/6064
خبرنگار : کمیله حجازی** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.