به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل تاجی روز یکشنبه درجمع مردم این شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم انقلابی ایران همواره حامی انقلاب اسلامی بوده و هستند و راهپیمایی امروز مصداق بارز این حمایت و همراهی است.
وی، حضور در راهپیمایی های مختلف، جنگ تحمیلی و انتخابات ها را از دیگر صحنه های حمایت و همراهی مردم با انقلاب دانست و افزود: این حضورها نمایش مردم سالاری دینی ملت ایران است که بنیانگذار جمهوری اسلامی آن را برای مردم به ارمغان آورد.
تاجی اضافه کرد: ملت انقلابی ایران بر خلاف تبلیغات سوء دشمنان و تلاش های آنان، همواره در کنار نظام اسلامی خود و ارزش های آن ایستاده اند و از آن دفاع می کنند.
وی، وحدت و امنیت را از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: ملت ایران هرگز به دشمنان قسم خورده انقلاب اجازه نمی دهند خللی بر وحدت و امنیت کشور وارد نمایند.
فرماندار مراوه تپه با اشاره به موفقیت های جمهوری اسلامی و خدمات رسانی به اقصی نقاط کشور یادآور شد: زمانی پزشکان خارجی در ایران مردم را درمان می کردند اما امروز بیماران خارجی برای درمان به ایران می آیند که باعث افتخار است.
تاجی افزود: امروز دشمنان انقلاب اسلامی اگرچه به پیشرفت های ایران اذعان دارند اما همچنان به دنبال آسیب رساندن به نظام بوده و بر سر راه موفقیت های آن سنگ اندازی می کنند.
وی با اشاره به جنایات آمریکا در کشورهای همسایه ایران گفت: آمریکا با این همه جنایت در کشورهای اسلامی که بیشتر با هدف فروش جنگ افزارها و محصولات خود است، نمی تواند با ملت ایران دوست بوده و در مشکلات ابراز همدردی نماید.
تاجی اضافه کرد: با اینکه نظام جمهوری اسلامی خدمات زیادی انجام داده اما هنوز برخی کاستی ها نیز وجود دارد که مسئولان برای رفع آن نیز تلاش می کنند.
وی تصریح کرد: دشمنان بدانند که ملت ایران از اقوام، مذاهب و ادیان مختلف با وحدت و همدلی از نظام جمهوری اسلامی خود دفاع می کنند.
شهرستان مراوه تپه با افزون بر 60 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه شرق استان گلستان واقع است.
3039/1860
خبرنگار: علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.