حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر مهریز با تبریک پیروزی رزمندگان مدافع حرم بر گروهک تروریستی داعش، افزود: باید همیشه مواظب توطئه های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا باشیم.
وی ادامه داد: رزمندگان جبهه پیروز مقاومت با فرماندهی سردار سلیمانی بار دیگر قدت و عزت خود را در برابر دسیسه های مختلف کفر جهانی و حامیان منطقه ای و جهانی آنها نشان دادند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مهریز در ادامه با تبریک هفته بسیج افزود: بسیج لشکر مخلص خداست که مرز جغرافیایی ، قومی و نژادی نمی شناسد و هدفش خدمت به مردم ، کشور اسلامی و ارزش های الهی است.
محی الدینی تصریح کرد: بسیج بدنه فعال جامعه است که از اقشار مختلف تشکیل شده او در واقع نماد عینی قدرت ، عزت و متکی بر توده مردم است و با ایمان ، بصیرت و اتحاد از حیثیت و شرافت جامعه و ارزش های دینی و انقلابی پاسداری می کند.
خطیب نمازجمعه مهریز اظهار داشت: هفته بسیج فرصتی است برای بازخوانی توجه بیشتر به دین و ارزش ها و گسترش تفکر انقلابی در جامعه و قطعا با ولایتمداری است که کشور به عزت و سعادت می رسد.
محی الدینی یادآور شد: امروز ملت های مختلف و به خصوص در برخی کشورهای اسلامی همانند عراق ، سوریه و لبنان از انقلاب و فرهنگ ناب ارزشی و انقلابی بسیجیان ما الگو می گیرند که این یک ارزش بزرگ است .
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری شهر یزد قرار دارد.
7536 / 2047* خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.