به گزارش ایرنا، حجت الاسلام جعفر رحیمی در آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان امسال، اظهار کرد: نامگذاری روز قدس، چهره واقعی و پر از زخم فلسطین را به جهان نشان داد و انقلاب اسلامی به افکار فریب خورده جهان ثابت کرد اگر رزمندگان فلسطین علیه صهیونیست ها دست به عملیات می زنند برای دفاع از خانه و سرزمینشان است و نه برای آدمکشی و ترور.
وی افزود: تلاش انقلاب اسلامی که با مساعدت مسلمانان همراه شد پس از چندسال توانست حقیقت قضیه فلسطین را برای جهانیان آشکار کند و در این میان ' روز قدس' نقش بی بدیلی داشته است.
امام جمعه ابهر خاطرنشان کرد: نامگذاری این روز از سوی امام خمینی (ره) و گسترش این مساله در سایر کشورهای اسلامی، مشکل فلسطین را از موضوع داخلی بودن، خارج کرد و آن را به عنوان یکی از مهمترین مسائل جهان اسلام، تبدیل کرد.
وی بیان کرد: روز قدس موجب آگاهی، بیداری و اتحاد جهان اسلام، در قبال اهداف شوم آمریکا و صهیونیسم بین الملل شد و افکار عمومی جهان را به کانون این توطئه سوق داد.
حجت الاسلام رحیمی ابراز کرد: وعده الهی بر نابودی ظالمان و رسیدن قدرت به مستضعفان جهان در حال تحقق است و با بررسی روند وقایع نظام بین الملل، تصویری از جهان نمایان می شود که اثری از رژیم صهیونیسم و نظام اشغالگر در آن نخواهد بود.
وی با اشاره به نقض آشکار برجام با اعمال تحریم های جدید از سوی آمریکا، بیان کرد: از دولت و مسئولان مربوطه بویژه هیات نظارت بر اجرای برجام انتظار داریم تا با تاسی از منویات رهبری، اقدام متقابل و جدی و قاطعانه در دستور کار قرار دهند.
امام جمعه ابهر با گرامیداشت یاد شهدای هفتم تیر، تصریح کرد: نقش آفرینی های راهبری و مستشاری سپاه پاسداران انقلاب در جبهه مقاومت اسلامی به ویژه مقابله با تروریست تکفیری، اقدام این نهاد انقلابی در حمله موشکی به مقر فرماندهی تروریست ها در شرق سوریه برای مجازات و تنبیه عاملان جنایت 12 رمضان تهران صورت گرفت و از مصادیق بارز اقتدار جمهوری اسلامی و سیلی به دشمنان است.
7324/6085
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.