به گزارش خبرنگار ایرنا، در مراسم آغاز عملیات اجرایی این مجتمع آموزشی که روز یکشنبه در شهرک بهارستان شهر گنبدکاووس برگزار شد، فرماندار ویژه این شهرستان گفت: این مجتمع آموزشی در چند مرحله و با مشارکت خیرین احداث می شود.
عبدالقدیر کریمی افزود: این مجتمع آموزشی در زمینی به مساحت 6800 مترمربع با زیربنای کل 5200 مترمربع به همراه یک سالن ورزشی، ساختمان سرایداری و سرویس بهداشتی با هزینه 70 میلیارد ریالی احداث می شود.
وی اضافه کرد: مرحله نخست این مجتمع آموزشی که ساخت مدرسه 6 کلاسه است با مشارکت 20 میلیارد ریالی یکی از خیرین این شهرستان به نام علی محمد چوپانی احداث می شود.
به گزارش ایرنا، استاندار گلستان نیز در حاشیه آغاز عملیات اجرایی این مجتمع ورزشی به خبرنگاران گفت: کمبود فضاهای آموزشی، بهداشتی، درمانی و ورزشی این استان با مشارکت خیرین قابل رفع است.
سیدمناف هاشمی با قدردانی از خیرین گلستانی از تشکیل ستاد خیرین در استان خبر داد و گفت: فرهنگ مشارکت مردم و خیرین برای رفع کمبود فضاهای آموزشی، بهداشت و درمان و ورزشی که کمک زیادی به کاهش آسیب های اجتماعی می کند، بایستی بیش از پیش در استان گلستان نهادینه شود.
هاشمی با قدردانی از حاج علی محمد چوپانی برای مشارکت در ساخت مجتمع آموزشی در گنبدکاووس گفت: با صحبت هایی که با این خیر انجام شد، وی در ساخت یک مجموعه ورزشی در شهرک بهارستان این شهر نیز تا سقف 20 میلیارد ریال مشارکت خواهد کرد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
3039/1860
خبرنگار: علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.