مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس فارس ضمن تشکر از مشارکت بالای خیرین لامرد در احداث فضاهای آموزشی گفت: 36 پروژه آموزشی و پرورشی در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، «سرفراز موصلی» مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس فارس در بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام و در حال احداث آموزشی شهرستان لامرد، افزود: توسعه و بازسازی فضاهای آموزشی نیاز به مشارکت خیرین دارد که خیرین شهرستان لامرد مشارکت بسیار بالایی در زمینه مشارکت در احداث فضاهای آموزشی داشته اند و هم اکنون پیشرفت خوبی در بیشتر پروژه های نوسازی مشاهده می‌شود.

وی ادامه داد: 36 پروژه آموزشی و پرورشی با ظرفیت 180 کلاس درس در 24 هزار متر مربع زیر بنای آموزشی در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.

موصلی گفت: این پروژه ها شامل 30 باب آموزشگاه با ظرفیت 180 کلاس درس و 6 باب فضای پرورشی شامل کانون فرهنگی، سالن ورزشی و نمازخانه که با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد و 500 میلیون تومان ساخته شده است.

وی تصریح کرد: از مجموع مبلغ 225 میلیارد ریال اعتباری که برای ساخت این فضاها هزینه شده، 25 درصد از محل اعتبارات استانی، 35 درصد از محل اعتبارات ملی و 40 درصد نیز از محل اعتبارات خیرین مدرسه ساز تامین شده است و  خیرین در ساخت 20 باب از این مراکز نقش داشتند که جای قدردانی از آنان دارد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس فارس همراه مدیر دفتر نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس، مدیر آموزش و پرورش شهرستان لامرد و جمعی از کارشناسان نوسازی و نمایندگان خیرین مدرسه‌ساز لامرد از برخی آموزشگاههایی که نیاز به بازسازی داشته، بازدید کردند و همچنین در جریان گزارش پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی این شهرستان قرار گرفت. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.