به گزارش ایرنا محمود ربیعی روز پنجشنبه در این همایش اظهار کرد: نظام اسلامی در حوزه نیروی انسانی سرمایه گذاری های جدی و چشمگیری انجام داده که افتخارات متعدد بین المللی که توسط جوانان ایرانی کسب می شود تنها بخشی از این تلاش ها است.
وی همچنین افزود: با برنامه‌ ریزی هدفمند و تلاش و غیرت ملی جوانان این سرزمین می‌ توان بیش از پیش به قله‌ های پیشرفت دست یافت و البته دولت نیز بایستی برای تداوم این افتخارات جوانان در تمام رشته ‌های ورزشی توجه لازم را داشته باشد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان با اشاره به اینکه جوانان شایستگی پذیرش مناصب مدیریتی را دارند، گفت: حل مشکل شغل برای جوانان در اولویت کار مسئولان باشد.
رییس هیات ورزش ‌های رزمی گلستان نیز گفت: هم اینک در سطح استان 1526 رزمی ‌کار زن و مرد دارای بیمه ورزشی هستند که این تعداد تنها بخشی از جامعه رزمی‌ کاران گلستان هستند.
رضا منوچهری افزود: رزمی‌ کاران فعال در سبک ‌های زیر نظر این هیات تا پایان 9 ماهه سوم سال جاری، در 16 دوره مسابقه چندجانبه، ملی و جهانی شرکت کرده و سبک ‌های استان در همین مدت 11 مسابقه درون استانی برگزار کرده‌ اند.
به گفته وی؛ مسابقات درون استانی در شهرهای مختلف همچون کردکوی، علی ‌آبادکتول، گنبدکاووس، گرگان، گالیکش، دلند برگزار شد.
این همایش به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در گرگان برگزار شد.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.