معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: اهداف انقلاب اسلامی به‌طور کامل بیان نشده است.   به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، رحیم شهرتی‌فر در نشست مشترک ستاد گرامی‌داشت دهه فجر و شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان با تامید بر لزوم گرامیداشت باشکوه دهه‌ی فجر موضوع دهه فجر و اهمیت آن اظهار کرد: دهه فجر امسال به دلیل مصادف شدن با چهلمین سالگرد قیام مردم تبریز در 29 بهمن سال 56، مزیت مضاعفی برای استان دارد.
وی افزود: امسال نیز مردم استان همچون سال‌های گذشته توفیق شرفیابی به محضر مقام عظمای ولایت را پیدا خواهند کرد تا از رهنمودها و اظهار لطفشان در حق مردم آذربایجان بهره‌مند شوند.
وی دهه مبارک فجر را فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: در حوادث اخیر عملاً ثابت شد که نظام جمهوری اسلامی از پایگاه قوی مردمی برخوردار است؛ از این رو تکاپوهای مذبوحانه با عدم همراهی مردم، خنثی شد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار اضافه کرد: در دهه فجر باید وضعیت جامعه ایران در قبل از انقلاب به‌قدر کافی تشریح شود، چرا که نسل‌ جدید از وضعیت کشور در آن دوره بی‌اطلاع هستند. عمق وابستگی و فساد در جامعه قبل انقلاب، خیانت نسبت به مسائل عمومی جامعه و خطراتی که بنیادهای اعتقادی جامعه را تهدید می‌کرد به نسل جوان‌ امروز گفته نشده است.
وی بیان کرد: با وجود اینکه دروس مربوط به تاریخ انقلاب اسلامی در مدارس و دانشگاه‌ها تدریس می‌شود، اما در این خصوص دچار غفلت شده‌ایم و تاریخ قبل از انقلاب اسلامی را به‌خوبی توضیح نداده‌ایم.
وی تصریح کرد: ملت می‌خواستند حاکمیت اعتقادی و دینی عملی شود و نفی استبداد داخلی و استیلای خارجی تحقق یابد که خوشبختانه در نظام جمهوری اسلامی تا به امروز در این مسیر حرکت کرده‌ایم.
معاون استاندار آذربایجان شرقی بیان کرد: معمولاً دستاوردهای انقلاب اسلامی را در عمران و آبادانی خلاصه می‌کنیم؛ در حالی که دستاوردهای انقلاب اسلامی گاهی فراتر از مرزهای کشور ایران بوده و باعث حرکت‌های بسیاری در دنیا شده است.
وی با تأکید بر این که باید در دهه فجر دشمنی‌ها و مانع‌تراشی‌های استکبار جهانی در مسیر ملت ایران را برای جوانان شرح دهیم، گفت: ما در شرایطی که دشمنان از همه تلاش خود علیه ما استفاده کرده‌اند، توانسته‌ایم به دستاوردهای بزرگ دست‌یابیم. باید علت دشمنی با انقلاب اسلامی برای جوانان تبیین شود و نباید بگذاریم نظام اسلامی و داشته‌های باارزش آن را تخریب کنند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.