معصومه ابتکار عصر شنبه در نشست با احزاب و سمن های استان گلستان در قالب طرح گفتگوی ملی خانواده با اشاره به آسیب هایی که جامعه را تهدید می کند، اظهار کرد: امروز با انقلاب دیجیتال نمی‌توانیم روابط فردی و اجتماعی را مانند 10 سال پیش داشته باشیم؛ خانواده ایرانی اگر دو ساعت گفتگو داشته امروز به 20 دقیقه رسیده است.
وی اضافه کرد: اینک گفتگوی خانواده ها از طریق شبکه‌های اجتماعی انجام می‌گیرد که این آفت بزرگی برای همه جوامع است زیرا روابط انسانی و عاطفی باید در قالب خانواده شکل بگیرد.

**احزاب در تحکیم بنیان خانواده موثر هستند
استاندار گلستان نیز نقش احزاب و گروه های سیاسی را در استحکام بنیان خانواده مهم خواند و بر لزوم استفاده از این ظرفیت تاکید کرد و گفت: جوامع مترقی تجربه استفاده از نهادها و سمن ها را دارند و ما نیز باید به این سمت حرکت کنیم.
سید مناف هاشمی؛ نقش احزاب را در توقف بحران‌های خانواده مهم خواند و اظهارکرد: یکی از آسیب‌های بزرگ امروز در جامعه بحث خانواده و مسائل اجتماعی است که باید به این مهم توجه داشت.
وی افزود: احزاب و گروه‌های سیاسی ظرفیت‌هایی همسان هستند که می‌توانند همواره موثر باشند و نباید از این ظرفیت تنها در ایام انتخابات بهره گرفت.
هاشمی تاکید کرد: اگر دمکراسی و آزادی را قبول داریم همه گروه‌ها براساس منطق باید حرف بزنند و همه گروه‌های سیاسی باید دیده شوند و دیدگاه‌های خود را اعلام کنند.
وی؛ شایستگی و توانمندی را مهمترین مولفه برشمرد و گفت: باید از ظرفیت‌ احزاب در تقویت و استحکام خانواده استفاده کنیم و شکاف بین نسلی با تحکیم بنیان خانواده باید برطرف شود.
1648
تنظیم وانتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.