اعظم مقصودلو روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کادر فنی تیم ملی بزرگسالان در آخرین فهرست نفرات دعوت شده به اردو از چهار گلستانی دعوت کرد که این نفرات با توجه به سن و سال اندکی که دارند می توانند جای ثابت تیم ملی در سال های آینده را به دست بیاورند.
وی بیان کرد: نرگس ایلات، بهناز حسینی، فاطمه مقصودلو و زهرا دلخوش نفرات گلستانی فراخوانده به اردو هستند که با درخشش در لیگ کشور موفق به جلب نظر کادر فنی تیم ملی شدند.
نایب رییس هیات کبدی گلستان افزود: این اردو که از چهارشنبه گذشته در مشهد آغاز شد تا 18 بهمن ماه ادامه دارد و ملی پوشان زیر نظر شایلا جین سرمربی هندی تیم ملی زنان بزرگسال تمرینات خود را برگزار می کنند.
مقصودلو ادامه داد: علاوه بر این بازیکنان، زهره تربتی نژاد به عنوان مربی و زهرا رحیمی نژاد به عنوان مدیر فنی دیگر گلستانی های حاضر در این اردو هستند.
وی گفت: هدف و اولویت اصلی تیم ملی کبدی زنان حضوری موفق در بازی های آسیایی جاکارتا و کسب مدال طلای این رقابت های معتبر است.
تیم ملی کبدی زنان ایران در دوره گذشته بازی های آسیایی که در اینچون برگزار شد موفق به کسب مدال نقره شد که در این تیم ملیحه میری، طاهره تیره گر، سحر ایلات، صدیقه جعفری و زهرا معصوم آبادی از گلستان حضور داشتند.
هجدمین دوره بازی‌های کبدی آسیا از 27 مرداد ماه سال 97 به میزبانی شهر جاکارتا پایتخت کشور اندونزی برگزار می شود.
3091 /2729
* خبرنگار: میثم محسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.