سعید نوروزی روز دوشنبه در گفت وگوی اختصاصی باخبرنگار ایرنا، اظهار کرد: خوشبختانه ترکیبی از قهرمانان سابق آسیا در ترکیب جدید کادر فنی تیم ملی فعالیت خود را آغاز کرده اند و هدف اصلی کسب بهترین نتایج ممکن در بازی های آسیایی جاکارتا است.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون فرصت زیادی تا شروع بازی های آسیایی 2018 جاکارتا نداریم و برهمین اساس نیاز به برگزاری رقابت های تدارکاتی و نیز اردوهای مشترک با دیگر کشورهای مطرح است.
نوروزی لازمه موفقیت تیم ملی بوکس کشور را حمایت های به موقع عنوان و اظهار کرد: هم اکنون روح تازه ای بر تیم ملی بوکس همدان دمیده شده است و اعضای کادر فنی با انگیزه مضاعف برای موفقیت تیم ملی در بازی های آسیایی جاکارتا تلاش می کنند.
وی بیان کرد: باتوجه به تغییرات ایجاد شده در راس فدراسیون بوکس، به طور حتم افشین داوری سرپرست فعلی فدراسیون ایده های جدید در برنامه اجرایی تیم های ملی دارد و از نظر وی کادر کمیته مربیان نیازمند تغییر است.
مربی تیم ملی بوکش کشورمان اضافه کرد: بر کسی پوشیده نیست که سرپرست فعلی فدراسیون از بهترین مربیان ایران است و به خوبی شرایط را می شناسد.
نوروزی اظهار کرد: ترکیب فعلی کادر فنی تیم ملی نیز جزو بهترین های تاریخ بوکس کشور به شمار می رود و معتقدم با حمایت های به موقع و همه جانبه می توان بوکس کشور را در سطوح بین المللی بیش از پیش موفق کرد.
مربی تیم ملی بوکس بزرگسالان با اشاره به وضعیت فعلی بوکس ایران، افزود: در پیکارهای کشوری نیز تفاوت زیادی بین ملی پوشان و دیگر بوکسورها وجود ندارد و ظرفیت های خوبی در بین نفرات برتر بوکس کشور مشاهده می شود.
سعید نوروزی از قهرمانان بوکس همدان و سابق آسیا و مربی سابق تیم ملی نوجوانان کشور است که به تازگی به عنوان مربی تیم ملی بزرگسالان منصوب شد.
7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.