به گزارش ایرنا از دادگستری استان ،هادی هاشمیان روز چهارشنبه با انتقاد از قراردادهای از پیش تنظیم شده ای که هم اکنون بانکهای استان با سرمایه گذاران منعقد می کنند، اظهارکرد: این فشارها در دراز مدت سبب فروش کارخانه ها و هدایت پول به سمت سپرده گذاری در بانک ها برای دریافت سود و یا بازارهای کاذب سکه و طلا و ارز می شود.
رییس ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در گلستان اضافه کرد: امیدواریم دولت با بخشودگی های مناسب و تغییر مفاد قراردادها بستر فعالیت را برای کارآفرینان فراهم کند.
وی افزود: به این منظور کارگروهی متشکل از اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استانداری و ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان تشکیل و آماده حمایت از سرمایه گذاران است.
به گفته هاشمیان؛ اعضای این کارگروه پرونده های مربوط به واحدهای تولیدی نیازمند حمایت را بررسی و بسته به نوع نیاز به یکی از این دو کارگروه معرفی می کنند.
رییس دادگستری کل گلستان همچنین از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان خواست هر کجا امنیت شان مختل شد به دادستان های سراسر استان مراجعه کنند.

* ساماندهی واحدهای اجرای احکام کیفری و مدنی در دستور کار دادگستری گلستان
رییس دادگستری کل گلستان همچنین در ادامه سرکشی از حوزه های قضایی امروز به آق قلا رفت و علاوه بر نشست با کارکنان این مجموعه از دادگستری ، دادسرا و شورای حل اختلاف این شهرستان بازدید کرد.
هاشمیان در نشست با کارکنان حوزه قضایی آق قلا ساماندهی پرونده های مسن را یکی از دغدغه های دستگاه قضایی استان برشمرد و گفت : پرونده هایی که روند رسیدگی به آنها از دو سال بیشتر طول کشیده است باید روی میز قضات قرار بگیرد تا زودتر تعیین تکلیف شود.
وی با بیان اینکه بیشتر پرونده های مسن در واحد های اجرای احکام کیفری و مدنی وجود دارد ،گفت: از روسای دادگستری ها و دادستان ها خواسته ایم بر این واحد ها نظارت کنند تا احکام صادر شده زودتر تعیین تکلیف و اجرا شود.
1648
تنظیم وانتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.