به گزارش خبرنگار ایرنا سرتیپ دوم 'مهدی معمارباشی' روز شنبه در آئین آغاز دوره جدید کلاس های بصیرت ویژه همسران کارکنان پایور ارتش در گرگان اظهار کرد: انقلاب اسلامی بر پایه سه اصل ایمان و اعتقادات مذهبی، رهبری کاردان و مردم فهیم استوار بوده و این اصول آن را از سایر انقلاب ها متمایز می کند.
وی اضافه کرد: پس از وقوع انقلاب اسلامی، استکبار جهانی و در راس آن آمریکا که منافع خود را در خطر می دیدند، اقدام به توطئه و دسیسه چینی کردند ،اما تا زمانی که ملت به ارزش های انقلاب پایبند باشیم، دشمنان به کشور آسیبی نخواهند رساند.
سرهنگ هادی درویشی مسئول برگزاری این دوره نیز گفت: دوره بصیرت در راستای طرح مصباح ابلاغی از سوی اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش در حال برگزاری است.
وی درباره موضوع این دوره نیزعنوان کرد: در روز نخست کلاس شیوه همسرداری و تربیت فرزند با حضور استاد حکیمی برگزار می شود و در روز دوم مباحث اخلاقی و ویژگی های انسان بصیر با حضور حجت الاسلام سایری و کلاس نهادینه سازی فرهنگ اقتصاد مقاومتی با تدریس استاد قاسمی برگزار خواهد شد.
وی افزود: در روز سوم ضرورت روحیه انقلابی و بصیرت دینی با تدریس دکتر سیدرضایی تبیین خواهد شد و سپس سرگرد روشنی کلاس سواد رسانه ای را برگزار می کند.
درویشی ادامه داد: در روز چهارم و پایانی نیز کلاس معادشناسی با حضور حجت الاسلام سادات برگزار خواهد شد و در پایان از نفرات برگزیده قدر دانی می شود.
صد و سی و دومین دوره بصیرت ویژه همسران کارکنان تیپ 230 از امروز شنبه هفتم بهمن آغاز شده و تا سه شنبه دهم این ماه ادامه دارد.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.