مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: توسعه ورزش همگانی در محلات شهر با مشارکت شهروندان، تقویت سلامت و تندرستی افراد جامعه، ایجاد نگرش مثبت به ورزش و احیای فرهنگ پهلوانی و روح جوانمردی از اهداف این سازمان است.
مهستی قدس ولی اضافه کرد: امسال دومین دوره المپیاد ورزش همگانی، بومی ومحلی در 11رشته برگزار شد که در 18محله برای مردان و 24 محله برای زنان اجرا و با استقبال خوب جوامع محلی روبرو شد.
وی یادآورشد: راه اندازی 26 ایستگاه ورزش، برگزاری رقابت های جام رمضان در رشته های مختلف، برنامه ارزیابی و سنجش ساختار قامتی در مدارس و دانشگاه ها، برگزاری کارگاه های آموزشی و فرهنگی، اجرای ورزش صبحگاهی در مدرسه ها، سه المپیاد ورزشی زندانیان و چهار برنامه مختلف برای کودکان بد سرپرست، بی سرپرست و کودکان کار از اقدامات این سازمان بوده است.
سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان دارای 20 فضای ورزشی شامل 10 سالن سرپوشیده، چهار زمین چمن مصنوعی برای مردان، یک چمن مصنوعی ویژه زنان و پنج سایت ورزشی در سطح شهر است.
قدس ولی در مورد برنامه های ایام فجر انقلاب اسلامی نیز گفت: برگزاری مسابقات راگبی، ووشو، شطرنج، کارگاه های تغذیه و ساختار قامتی، همایشی با محوریت سلامت، ورزش صبحگاهی در مدارس و برگزاری مسابقات والیبال زنان از برنامه های این ایام در گرگان است.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.