به گزارش ایرنا، حسینقلی قوانلو عصر سه شنبه در پنجاهمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گلستان اظهار کرد: درخواست این متقاضیان برای دریافت 12هزار و 890 میلیارد ریال تسهیلات پس از تصویب در کارگروه رونق تولید به بانک ها ارجاع شده است.
وی تصریح کرد: در مجموع حدود 318 واحد تولیدی استان امسال از محل اعتبارات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و نیز سایر منابع بانکی 4هزار و 910 میلیارد ریال وام دریافت کرده اند.
به گفته وی؛ در این مدت بانک های استان از محل سایر منابع بانکی به 173 واحد تولیدی بیش از 2هزار و 910 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت نمودند، ضمن اینکه 23 واحد که پرونده آنها سال گذشته در بانک ها تکمیل شده بود مبلغ 220 میلیارد ریال وام دریافت کردند.
تسهیلات پرداخت شده به صنایع از محل اعتبارات کارگروه رفع موانع تولید در بهبود عملکرد صنایع، راه اندازی واحدهای تولیدی جدید، افزایش تولید و بهره وری و ایجاد اشتغال نقش موثری دارد، گلستان، رتبه یازدهم کشور را در این بخش دارد.
اقتصاد استان مرزی گلستان بیشتر بر پایه کشاورزی استور بوده و صنعت در این استان بیشتر در حوزه صنایع کوچک و متوسط با اشتغال کم فعال است.
این استان یک میلیون و 869 هزار نفر جمعیت دارد که در 30 شهر و 1075 روستا زندگی می کنند.
1648
تنظیم وانتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.