به گزارش ایرنا نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در آیین کلنگ زنی این طرح اقتصادی گفت:طرح های خوبی در شهرستان شادگان در دست اجراست که با تکمیل و واگذاری آنها به واجدین شرایط، مشکل اشتغال در این شهرستان تاحدودی برطرف می شود.
حجت الاسلام مجید ناصری نژاد با تاکید بر به کارگیری جوانان شادگانی در طرح های اقتصادی این شهرستان اظهار کرد: ظرفیت های اقتصادی موجود در شهرستان از جمله مزارع نیشکر و نفت نتوانسته مشکل بیکاری جوانان منطقه را برطرف کند.
وی به موقعیت خاص و راهبردی شهرک های ناحیه صنعتی منطقه دارخوین شادگان اشاره کرد و افزود: این منطقه با دارابودن پتانسیل لازم برای احداث کارگاههای کوچک می تواند نقش مهمی دراقتصاد مقاومتی و رفع بیکاری درمنطقه داشته باشد.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان نیز در این مراسم گفت: این طرح اقتصادی در مدت زمان 250 روز ساخته و تحویل صنعتگران خواهد شد. اخلاق محمدیان اظهار کرد:
اخلاق محمدیان افزود: دولت برای توانمندسازی صنایع کوچک برنامه دارد و استفاده از توان اجرایی و مشارکت بیشتر اهالی صنعت، اجرای طرح زیباسازی شهرک ها، ارتقای سطح فنی مدیران، معرفی بازارهای جدید و ایجاد انسجام در میان صنایع همگن از جمله برنامه های اولویت دار است.
شهرستان شادگان با حدود 160 هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۲۰کیلومتری اهواز قرار دارد.
3015/7165/ 6002
خبرنگار: عدنان جواهری* تنظیم:حمیدرضا ترابی فرد** انتشار دهنده: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.