به گزارش روز دوشنبه ایرنا در پیام سید مناف هاشمی استاندار گلستان آمده است: سانحه تکان دهنده و دلخراش آتش سوزی کشتی نفتکش کشورمان در سواحل شرقی چین که سبب جان باختن شهادت گونه پرسنل خدوم و زحمتکش آن شد، قلب تمامی مردم گلستان را به درد آورد و اندوهی فراوان را موجب شد.
امیدواریم همراهی دیدگان اشکبار، نگران و نگاه‌های مملو از اندوه مردم بزرگوار غم فرزندان، مادران، پدران و همسران داغدیده که عزیزان غیرت مندشان ، جان شیرین خود را در مسیر خدمت به میهن خویش تقدیم نموده اند، تسلی بخشد.
وی افزوده است: اینجانب از طرف مردم قدرشناس استان گلستان این ضایعه بزرگ را به مردم فهیم بویژه خانواده‌های داغدار و سوگوار تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه ایزد منان برای جانباختگان رحمت واسعه و علو درجات و برای بازماندگان و خانواده‌های محترم آنان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می نمایم.
به گزارش ایرنا از دفتر نماینده غرب گلستان، رامین نورقلی پور نماینده شهرستان های کردکوی، بندرترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی نیز در پیامی درگذشت شهادت‌گونه خدمه‌ ایرانی کشتی نفتکش سانچی را به خانواده ‌های آنان و مردم کشورمان تسلیت گفته است.
همچنین ادارات و نهادهای استان این حادثه ناگوار را به ملت ایران و خانواده های داغدار تسلیت گفتند.
الله یار اسعدی مدیر بنادر و دریانوردی استان گلستان نیز در پیامی ضایعه درگذشت کارکنان نفتکش سانچی را به خانواده و بازماندگان و جامعه دریانوردی کشور، تسلیت گفت.
کشتی نفتکش سانچی که با 32 خدمه و سرنشین حامل میعانات گازی، به مقصد کره جنوبی در حرکت بود در روز 16 دی ماه سال جاری در 150 مایلی اسکله چین، با یک کشتی باربری این کشور تصادف و دچار حریق شد، این نفتکش روز گذشته بطور کامل در آب های محل حادثه غرق شد.
از مجموع 32 خدمه و سرنشین این نفتکش که 29 مرد و یک زن ایرانی و 2 مرد بنگلادشی بودند، تنها جنازه سه نفر از آنان به همراه جعبه سیاه پیدا شده است.
3014/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.