سرهنگ محمود علی فر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این خودرو که از نوع ام وی ام است، در روز 16 دی ماه در جاده گنبد به مینودشت با سه خانم که درحاشیه این جاده درحال تردد بودند، برخورد کرده و از محل متواری شده است.
وی افزود: براثر این برخورد یک نفر از خانم ها در دم فوت می کند و دو نفر دیگر نیز بشدت مجروع و به بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس منتقل و بستری می شوند که یکی از آنان در حالت کما قرار دارد.
سرهنگ علی فر اضافه کرد: پس از گزارش این حادثه، تلاش نیروی انتظامی برای شناسایی خودروی متخلف با پایش دوربین های ترافیکی و جمع آوری اطلاعات از شاهدان عینی ماجرا که دو رقم پلاک خودرو و رنگ آن را گزارش کرده بودند، موفق به شناسایی خودرو شدند.
وی تصریح کرد: با بررسی های انجام شده مشخص شد این خودرو در گنبدکاووس تردد می کند که در نهایت با شناسایی آدرس آن و دریافت حکم قضایی، خودرو متخلف که آثار تصادف نیز در آن مشاهده می شد، در پارکینگ یک منزل مسکونی کشف شد.
فرمانده انتظامی گنبدکاووس یادآور شد: مالک خودرو پس از حادثه و گذاشتن خودرو در پارکینگ منزل، فرار کرده و تلاش نیروهای انتظامی برای دستگیری او ادامه دارد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
1860/3039/
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.