به گزارش خبرنگار ایرنا، این مسابقه از هفته پنجم لیگ برتر والیبال نشسته کشور به میزبانی شهرستان گنبدکاووس با قضاوت مهدی عاشوری، احمد توسن به عنوان داوران اول و دوم و خضرالله ترابی به عنوان ناظر فدراسیون در سالن شهدای چای بویین برگزار شد.
در گیم اول این دیدار، تیم جامعه معلولین مازندران با بهره گیری از بازیکن ملی پوش خود توانست با اختلاف 10 امتیاز و با نتیجه 25 بر 15 میزبان خود را شکست دهد.
بازیکنان روانکارهای گلستان گیم دوم این مسابقه را بهتر از گیم قبل آغاز کردند و حتی توانستند در مقطعی از تیم میهمان با اختلاف 4 امتیازی گیش بیافتند، ولی جامعه معلولین مازندران توانست عقب افتادگی خود را جبران کرده و در نهایت با نتیجه 25 بر 18 این گیم را نیز از آن خود کند.
گیم سوم پرهیجان تر از دو گیم نخست مسابقه آغاز شد و این تیم میزبان بود که نبض بازی را با ضربات روی تور و دفاع مناسب در اختیار گرفت، ولی بازهم تیم مازندران بازی خوب خود را بر حریف دیکته کرد و در یک بازی پایاپای و با کسب امتیاز 25 در مقابل 23 ، روانکارهای گلستان را شکست داده و در نهایت با نتیجه سه بر صفر از سد حریف گنبدی خود گذشت.
به گزارش ایرنا و بر اساس برنامه اعلام شده در پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین کشور، این مسابقه نخستین دیدار هفته پنجم و پایانی نیم فصل اول لیگ برتر والیبال نشسته کشور بود و مسابقات بعدی این هفته، فردا (پنجشنبه) با برگزاری سه دیدار در شهرهای قم ، اصفهان و ساری پیگیری می شود.
بر اساس برنامه اعلام شده، فردا تیم والیبال نشسته هیات قم میزبان هیات اراک است، ذوب آهن اصفهان پذیرای تیم پالایش نفت آبادان است و جامعه معلولین مازندران در ساری به مصاف تیم گسترش فولاد تبریز می رود.
بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین کشور، با انجام این مسابقات، نیم فصل اول لیگ برتر والیبال نشسته کشور به پایان می رسد و برنامه های دور برگشت متعاقبا اعلام می شود.
9433/1860
خبرنگار: علی اصغر قزل سفلو ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.