به گزارش خبرنگار ایرنا، شهلا ملک پور روز چهارشنبه در حاشیه مراسم گشایش دفتر شورای اسلامی شهرستان گنبدکاووس به خبرنگاران گفت: توجه به امور ورزش بانوان و مسائل فرهنگی، آموزشی و بهداشتی آنان بویژه درمناطق روستایی و حمایت از بانوان کارآفرین از دیگر رویکردهای شورای اسلامی شهرستان محسوب می شود.
وی، تعامل و هماهنگی با دیگر ادارات و نهادها و استفاده از ظرفیت های آنان برای رفع مسائل و مشکلات مناطق شهری و روستایی گنبدکاووس را نیز از مهمترین رویکردهای این شورا برشمرد.
ملک پور اضافه کرد: فعالیت شورای اسلامی شهرستان گنبدکاووس از 16 مهر ماه امسال آغاز شده و با استقرار در ساختمان جدید، برنامه ریزی های لازم برای انجام صحیح وظایف و پیگیری رویکردها انجام می شود.
وی گفت: نظارت بر مصوبات شوراهای اسلامی شهرها، روستاها و شورای بخش و اجرای بخشنامه ها و نیز تسهیل در امور شوراها از مهمترین وظایف قانونی این شورا است.
رئیس شورای اسلامی شهرستان گنبدکاووس افزود: این شورا پنج عضو دارد که یکی از اعضا به نام عارف گرگانی نماینده این شورا در شورای اسلامی استان است و در راستای وظایف قانونی نسبت به انجام امور اقدام می کند، بهمن یوسفی به عنوان نایب رئیس شورا و عبدالرحمن آور و آنه محمد قرنجیک نیز دو عضو دیگر این شورا هستند.
به گزارش ایرنا، دفتر شورای اسلامی شهرستان گنبدکاووس با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه، بخشداران، امام جمعه و برخی مسئولان گنبدکاووس در محل ساختمان قدیمی فرمانداری این شهرستان گشایش یافت.
شهرستان 350 هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان دو شهر و 166 روستای دارای کد شناسایی دارد و در مجموع 590 نفر عضو شوراهای شهر و روستاهای این شهرستان هستند.
1860/3039/
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشاردهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.