به گزارش شنبه خبرنگار ایرنا در رقابت های پنچاک سیلات قهرمانی ایران که یک رشته ورزشی رزمی محسوب می شود و شب گذشته در 2 بخش مردان و زنان در سالن آزادی مجموعه آزادی گرگان پایان یافت، نتایج زیر به دست آمد:
در بخش مردان:
در وزن 50 تا 55 کیلوگرم: یونس محمدی از مازندران، حسین بهرام طبری از همدان و شمس الدین ملک زهی از گلستان به ترتیب اول تا سوم شدند.
در وزن 55 تا 60 کیلوگرم: محمد مجیدی از تهران اول شد، امیرحبیب خزائیان و صابر بریان فر از البرز نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.
در وزن 60 تا 65 کیلوگرم: محمد رحیمی از مازندران و حامد هواسی از ایلام به مقام های اول و دوم دست یافتند و پویان رحمانی از قزوین سوم شد.
در وزن 65 تا 70 کیلوگرم: حامد پیری از اردبیل به مقام قهرمانی رسید و علی رضا جهانگیرزاده به همراه جواد عابدی هر دو از گلستان به ترتیب مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
در وزن 70 تا 75 کیلوگرم: محسن رنج دوست از مازندران، احمد خیرجو از اردبیل و محسن نامور از تهران به ترتیب به مقام های اول تا سوم رسیدند.
در وزن 75 تا 80 کیلوگرم: محمد علیزاده از مازندران عنوان نخست را از آن خود کرد، حسین نژاد منفرد از البرز دوم شد و اسماعیل صادقی وند از تهران در مکان سوم قرار گرفت.
در وزن 80 تا 85 کیلوگرم: بابک هاشم زاده از مازندران اول شد، عادل سعید از اردبیل در مکان دوم قرار گرفت و سعید صالحی از فارس سوم شد.
در وزن 90+ کیلوگرم: محمد مرتاضی از تهران، محمدرضا میهن پرست از ایلام و جعفر بندگی از اردبیل به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.
در بخش زنان:
در وزن 50 تا 55 کیلوگرم: سپیده خورشیدی از لرستان به مقام‌ قهرمانی دست یافت و فاطمه جهانیان از مازندران دوم شد.
همچنین فاطمه حسام از گلستان و سمیه خان بابایی از قزوین مشترکا سوم شدند.
در وزن 55 تا 60 کیلوگرم: نازنین محمدتبار از مازندران اول شد و زهرا فروغی نسب از لرستان در مکان دوم ایستاد.
در این وزن شیوا فیاض از اردبیل و فاطمه سارانی از گلستان مشترکا سوم شدند.
در وزن 60 تا 65 کیلوگرم زینب خادمی از لرستان و تهمینه کربلایی صادقی از قزوین به ترتیب اول و دوم شدند و سولماز جباری از مازندران به همراه سمیه اسماعیل زاده از قم مشترکا سوم شدند.
در مجموع تیمی این رقابت ها در بخش مردان تیم های مازندران، اردبیل و تهران و در بخش زنان نیز تیم های لرستان، مازندران و قزوین به ترتیب اول تا سوم شدند.
همچنین در بخش گروهی هر دو تیم مردان و زنان گلستان به عنوان میزبان مسابقات چهارم شدند.
در پایان این دوره از رقابت ها، ضمن دعوت از نفرات اول و دوم هر وزن به اردوی تیم ملی پنچاک سیلات کشور جهت حضور در بازی های آسیائی 2018 جاکارتا، از سوی کمیته فنی تیم ملی تعدادی از ورزشکاران و مستعدین نیز به اردو فرا خوانده شدند.
از استان گلستان امیرحبیب خزائیان، علی رضا جهانگیرزاده و فاطمه حسام به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
بازی های آسیائی 2018 جاکارتا حدود 9 ماه دیگر در کشور اندونزی برگزار خواهد شد.
3014/2729
* خبرنگار: مجید میهن دوست
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.