به گزارش ایرنا در این رقابت ها که با شرکت 77 کشتی گیر از شهرستان های مختلف همدان به مدت یک روز به میزبانی سالن فردوسی شهر همدان برگزار شد، پس از 96 مسابقه تیم همدان الف با 94 امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کرد، تیم نهاوند الف با 65 امتیاز دوم شد و تیم همدان ب با 63 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.
در بخش انفرادی این رقابت ها و در وزن 57 میثم فیروزآبادی از نهاوند، در وزن 61 کیلوگرم علیرضا جعفری از همدان، در 65 کیلوگرم مرتضی فرزین‌فر از همدان، در 70 کیلوگرم یوسف کامرانی از همدان و در وزن 74 کیلوگرم احسان مهاجرانی از تویسرکان عنوان های قهرمانی را کسب کردند.
همچنین در وزن 79 کیلوگرم عباس یزدانی از نهاوند، در 86 کیلوگرم علیرضا کریمی از همدان، در وزن 92 کیلوگرم هادی وفایی از همدان، در وزن 97 کیلوگرم دانیال شریعتی از همدان و در وزن 125 کیلوگرم ابوالفضل بربط از همدان مقام های نخست را به دست آوردند.
نفرات برتر این رقابت ها آبان ماه امسال به رقابت های کشتی آزاد قهرمانی کشور - انتخابی تیم ملی - به میزبانی استان لرستان حضور خواهند یافت.
اتفاق جالب این دوره از پیکارها شکست جمال میرزایی عضو سابق تیم ملی و قهرمان بازی های آسیایی 2010 گوانگجو چین و قهرمان آسیا مقابل دانیال شریعتی قهرمان جوانان آسیا در وزن 97 کیلوگرم بود.
همچنین میثم مصطفی جوکار قهرمان بازی های آسیایی 2014 و دارنده 2 مدال طلای آسیایی در این مسابقات حضور نیافت.
جوکار پیش از این تصمیم خود را برای حضور در رقابت های اوپن قهرمانی کشور گرفته بود تا حریفان او در پیکارهای قهرمانی استان همدان مسیر راحت تری را برای کسب عنوان داشته باشند.
حمید و مسعود کمروند دیگر غایبان این دوره از مسابقات بودند در حالیکه زمزمه حضورشان در این رقابت ها به گوش می رسید.
وحید شاه محمدی دارنده مدال برنز نوجوانان آسیا نیز به دلیل حضور در لیگ کشتی آزاد کشور و مهران میرزایی قهرمان سابق جوانان آسیا به خاطر حضور در اردوی تیم ملی امیدها در این رقابت ها شرکت نکردند.
هیات کشتی استان همدان در 6 ماهه نخست امسال مسابقات انتخابی را در همه رده های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و پیشکسوتان برگزار کرده است.
هشت هزار کشتی گیر به صورت مستمر در سطح استان همدان فعالیت دارند.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.