به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدقاسم حسینی از یاران دیرین مرحوم سبحانی در این مراسم که روز پنجشنبه در مسجد جامع گالیکش برگزار شد، افزود: مرحو حاج آقا سبحانی از نظر زندگی همچون استادش مقام عظمای ولایت ، عابدی زاهد، عادل و ساده زیست بود.
مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) مشهد مقدس افزود: علیرغم تهمت ها ونسبت های ناروایی که قبل از تصدی وی به امامت جمعه گنبد به او میزدند، مرحوم حجت الاسلام سبحانی هیچگاه از تریبون نماز جمعه استفاده فردی نکرد و هرگز به دنبال تنش نبود.
وی خاطرنشان کرد: دیدار ، گفتار و اعمال علما ما را به یاد خدا می اندازد و جان و روحمان را الهی می کند و مرحوم حجت الاسلام سبحانی به عنوان یک عالم دل سوخته ، از جمله این مردان خدا بود.
در این آیین علاوه بر مسئولان و اقشار مختلف مردم شهرستان گالیکش که در شرق استان گلستان واقع است، تنی چند از مسئولان استانی نیز حضور داشتند.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین سبحانی به دنبال شدت گرفتن بیماری تنفسی و ریوی، بامداد جمعه گذشته در سن 74 سالگی درگذشت؛ وی که افزون بر 22 سال امامت جمعه شهرستان گنبدکاووس را برعهده داشت، مرداد سال گذشته به دلیل کهولت سن از این منصب کنار رفت.
7481/1860
خبرنگار: یحیی فارسیانی ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.