امام جمعه‌ی تبریز و استاندار آذربایجان شرقی همزمان با سالگرد سانحه‌ی دلخراش قطار تبریز-مشهد با خانواده یکی از جان‌باختگان این حادثه دیدار کردند.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در این دیدار نماینده‌ی ولی فقیه در استان بر شناسایی و معرفی مقصران اصلی حادثه‌ی قطار تبریز-مشهد تاکید کرد و گفت: انتظار خانواده‌های داغدار پاسخگویی مسئولان در مورد دلیل اصلی حادثه است.
 حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم، با بیان این که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی هم باید برای احقاق حقوق جان‌باختگان و شناسایی مسببان حادثه پیگیری لازم را داشته باشند، افزود: برخی یخ زدگی ترمز به علت سرما و یا عوض شدن شیفت در راه آهن را دلیل حادثه عنوان می‌کنند. اما این حادثه فراتر از این ماجراست
وی خطاب به خانواده‌های زائران جان‌باخته این حادثه با بیان اینکه این عزیزان در راه زیارت ائمه جان خود را از دست داده اند، تصریح کرد: قطعاً خداوند در روز قیامت اجر این عزیزان را خواهد داد و نزد پروردگار ماجور خواهند بود.
بر اساس این گزارش، این دیدار با خانواده‌ی "علی زمان‌پور"، جوان ۲۲ ساله‌ی تبریزی صورت گرفت که خانواده‌ی این زائر، دیه‌ی فرزند خود را برای ساخت مدرسه در شربیان اهدا کرده و خواستار بررسی و معرفی سریع مقصران این حادثه شدند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.