به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله سید کاظم نور مفیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گرگان، اظهار کرد: غلبه بر داعش ، پیروزی بزرگی است زیرا این غده سرطانی تلاش داشت تا علاوه بر خسارت مالی به کشورهای اسلامی ، آبروی اسلام ، قرآن و پیغمبر(ص) را ببرد که با هوشیاری نابود شد.
نماینده ولی فقیه در استان گلستان اظهار امیدواری کرد که دیگر نیروهای غده سرطانی داعش هم از بین رفته و جهان بشریت از زیان های این گروه های تکفیری رها شود.
امام جمعه گرگان در ادامه به فرارسیدن 5 آذر اشاره کرد و گفت: این روز در تاریخ مردم گرگان بیادماندنی است و الگوی مردم این خطه در مبارزه با ظلم است.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری یاد و خاطره شهدای قیام 5 آذر مردم گرگان در سال 57 را گرامی داشت.
آیت الله نورمفیدی همچنین با تبریک هفته بسیج گفت که تفکر بسیجی در جامعه برای تداوم پیشرفت و توسعه است.
خطیب جمعه گرگان اضافه کرد: خوشبختانه تفکر بسیجی در میان نیروهای مسلح ما ساری و جاری است و اگر این تفکر نبود کشور به این رشد و بالندگی دست نمی یافت.
به گفته نماینده ولی فقیه در گلستان؛ تفکر بسیجی بود که ایران را از خطرها نجات داد و این سرمایه از آن همه ملت ایران است و برای رشد و بالندگی خود و کشور از آن هرگز غافل نشویم.
آیت الله نور مفیدی به 7 آذر گرامیداشت روز نیروی دریایی نیز اشاره کرد و گفت: جانفشانی پرسنل این نیرو را در دوران دفاع مقدس دیده ایم و امروز هم حضور مقتدرانه آنها را در آبهای آزاد برای بالندگی ایران شاهد هستیم.
6204/1648
خبرنگار: علی اصغر تیموریان ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.