به گزارش روز یکشنبه ایرنا دکترسید حسن قاضی زاده هاشمی در این پیام با بیان اینکه افتخارهمسنگری در دوران دفاع مقدس باعث شد که بیشتر با اخلاق و مرام ایشان آشنا شوم، افزوده است: ایشان از نخستین روزهای دفاع مقدس به جبهه آمد و نقش خویش را در این عرصه ایفا کرد.
متن این پیام به شرح زیر است:
انا لله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین محمد حسین سبحانی، امام جمعه سابق گنبدکاووس، باعث تاثر و تالم فراوان شد.با آن بزرگوار در مشهد آشنا شدم؛ آن هنگام، شاگرد رهبر معظم انقلاب بود و به ‌همراه شهید هاشمی‎نژاد و مرحوم آیت‌الله طبسی در مبارزه علیه رژیم شاهنشاهی فعالیت داشت.
به یاد دارم که از نخستین روزهای دفاع مقدس هم به جبهه آمد و نقش خویش را در این عرصه نیز ایفا کرد؛ اینجانب هم افتخار داشتم مدتی با ایشان همسنگر باشم و بیش از گذشته با اخلاق و مرامش آشنا شوم.امروز اما سرنوشت، چنین رقم زد که سفر آن مبارز مومن و انقلابی از جهان فانی به دیار باقی را تسلیت عرض کنم و از خداوند منان برای روح بلندش، رحمت و علو درجات مسئلت نمایم.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سبحانی که از چند ماه پیش با شدت گرفتن بیماری تنفسی و ریوی در بیمارستان بستری بود بامداد جمعه در سن 74 سالگی درگذشت.
حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین سبحانی که افزون بر 22 سال امامت جمعه شهرستان گنبدکاووس را برعهده داشت، مرداد سال گذشته به دلیل کهولت سن از منسب امامت جمعه کنار رفت.
7333/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.