به گزارش خبرنگار ایرنا حجت‌الاسلام‌ عبدالعلی گواهی رییس بسیج طلاب و روحانیون در این یادواره ضمن تسلیت ایام رحلت رسول اکرم (ص) و امام حسن (ع) به سیره زندگی نبوی اشاره کرد و افزود : حسن خلق در خانه و سادگی و زندگی کم هزینه برخی از ویژگی های این رسول الهی بود.
وی همچنین به راهپیمایی اربعین اشاره کرد و افزود: برگزاری راهپیمایی میلیونی اربعین در اقتدار و آرامش کامل برگزار شد و این دستاورد نفوذ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شهدا و خانواده های گرانقدر آنان است.
رییس بسیج طلاب و روحانیون سازمان بسیج مستضعفین کشور اضافه کرد: اقتدار و نفوذ ایران در بین ملت و دولت عراق مرهون جانفشانی ها شهدا و خانواده شهیدان است.
وی همچنین گریزی به شهدای مدافع حرم زد و گفت : شهید حججی‌ها به عشق آل الله پا به نبرد گذاشتند و برای دفاع از خاندان رسول الله جانفشانی کردند.
رییس بسیج طلاب و روحانیون کشور با اشاره به هفته وقف تاکید کرد: جهاد در راه خدا با گذشتن از مال و اموال وقف است و وقف یک چشمه همیشه جاری است.
یادواره 1400 شهید شهرستان گرگان با عنوان همایش یاوران وقف در آستانه مبارکه امامزاده عبداله (س) گرگان برگزار شد که علاوه بر سید مناف هاشمی استاندار و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی استان ، تعدادی از مدیران ، اقشار مختلف مردم و جمعی از اعضای خانواده های معظم شهدا و شهیدان مدافع حرم نیز در این مراسم حضور داشتند.
7333/1648
خبرنگار: علی قاسمعلی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.