به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام رضا کشیری روز شنبه در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی 13 آبان این شهرستان، اظهار کرد: 13 آبان 57 که در آن تعدادی از دانش آموزان توسط دژخیمان شاه و آمریکا به شهادت رسیدند، مقدمه پیروزی انقلاب اسلامی و رسوایی آمریکا شد.
وی با تسخیر لانه جاسوسی و تلاش آمریکا برای آزادی جاسوسان و نیز حمله نظامی این کشور درطبس، افزود: این وقایع درس عبرتی برای آمریکا و قلدران دنیا است که بدانند ایران اسلامی و ملت سرافراز آن همواره در مقابله با توطئه های آنان استوار می ایستد.
به گزارش ایرنا، مردم کلاله همگام با سراسر کشور امروز با برگزاری راهپیمایی 13آبان و سردادن شعار مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل، ضمن تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، بار دیگر اتحاد و همدلی خود را در مقابله با استکبار جهانی و دفاع از ارزش های نظام اسلامی اعلام کردند.
دراین مراسم دانش آموزان، دانشجویان، جمعی از خانواده های معظم شاهد و ایثارگران، روحانیون، نماینده مردم منطقه درمجلس شورای اسلامی، فرماندار، مدیران دستگاه های اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی و اقوام مختلف ساکن در کلاله اعم از شیعه و سنی حضور داشتند.
قرائت مقاله به مناسبت 13 آبان و گرامیداشت یاد شهیدان آن توسط یک دانش آموز دختر و قرائت قطعنامه پایانی از دیگر برنامه های روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در کلاله بود.
همچنین مراسم بزرگداشت 13 آبان درشهر فراغی و مرکز دهستان ها و روستاهای شهرستان کلاله باحضور یکپارچه دانش آموزان، معلمان، مدیران و قشرهای مختلف مردم برگزار شد.
شهرستان کلاله با افزون بر 130 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان قرار دارد.
/7478/3039/1648
خبرنگار : حاجی محمد خدری *** تنظیم : علی لکزانوری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.