به گزارش ایرنا، فتاح محمدی روز یکشنبه در نشست ستاد برگزاری راهپیمایی یوم الله 13 آبان در کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: حضور گسترده ملت ایران در این راهپیمایی بیانگر وفاداری آنان به نظام و انقلاب و بیعت مجدد با آرمان های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب است.
وی با اشاره به اینکه چهره خبیث و استکباری آمریکا برای ملت ایران و مردم دنیا شناخته شده است، افزود: این کشور جنایتکار در راستای رسیدن به منافع نامشروع خود اقدام به چپاول کشورهای مختلف دنیا از جمله در منطقه خاورمیانه می کند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: صدا و سیمای مرکز این استان پیش از یوم الله 13 آبان سال جاری مصاحبه هایی را با قشرهای مختلف مردم استان در مورد اهمیت و ضرورت شرکت در راهپیمایی این روز مهم انجام دهد.
محمدی عنوان کرد: مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد نیز در برنامه های مختلف رادیویی و تلویزیونی مردم استان را برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 13 آبان سال جاری تهییج و ترغیب کنند.
وی ابراز داشت: رسانه ها و خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد می توانند نقش بسزایی در این راستا داشته باشند.
محمدی گفت: تمامی ظرفیت ها و امکانات دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری هر چه بهتر راهپیمایی یوم الله 13 آبان سال جاری در نقاط مختلف این استان به کار گرفته شود.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: مسعود علیزاده
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.