به گزارش خبرنگار ایرنا این هفته از مسابقات با شرکت 59 راس اسب در شش دور مختلف به مسافت یک هزار متر برگزار شد و در کورس نخست در میان اسب های دوخون دو ساله 2 تا 6 امتیاز، اسب بارون به مقام اول رسید و اسب های اریس گلد و گیورگی دوم و سوم شدند.
در دور دوم اسب های دوخون دو ساله 8 تا 12 امتیاز رقابت کردند که اسب لندی به مقام اول این دور را کسب کرد و اسب های سیتی دنسر و آیهان 2 به ترتیب دوم و سوم شدند.
دور سوم هفته چهارم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه بین 8 اسب نژاد دوخون 3 تا 4 ساله 24 تا 30 امتیاز برگزار شد که اسب جم استون زودتر به خط پایان رسید و اسب های تومیریس و چرنویل به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.
اسب آلتن کارا در کورس چهارم این رقابت ها در بین اسب های دوخون سه ساله دارای 8 تا 14 امتیاز به مقام قهرمانی رسید و اسب های وفاخالق و تاوالیزا دوم و سوم شدند.
در کورس پنجم نیز رقابت اسب های دوخون سه تا 4 ساله 36 تا 44 برگزار شد که مقام قهرمانی به اسب هیدروژن رسید و اسب های پیربابا و دازمارال به ترتیب دوم و سوم شدند.
آخرین دورهفته چهارم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه آق قلا نیز بین اسب های دوخون سه ساله دارای 16 تا 22 امتیاز برگزار شد که در آن اسب های الیف ناز، بازنوش قره بولاغ و دراگل به ترتیب اول تا سوم شدند.
به گزارش ایرنا سه هفته قبل کورس اسبدوانی پاییزه آق قلا به میزبانی این شهرستان برگزار و هفته هفته چهارم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه به میزبانی شهرستان گنبدکاووس و با حضور اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس، نماینده مردم گنبدکاووس، امام جمعه و فرماندارشهرستان برگزار شد.
در پایان این مسابقات مبلغ 714 میلیون ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت.
9433/1648
خبرنگار: علی اصغر قزل سفلو ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.