به گزارش ایرنا محمدمهدی مروج الشریعه شامگاه دوشنبه در این دیدار که نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستان و استانی نیز حضور داشتند، با بیان‌ اینکه خانواده شهدا افتخار همه ما هستند گفت: از خدا می خواهیم ادامه‌ دهنده راه شهدای عزیز باشیم.
شهیدان محمدحسن و محمدحسین غلامعلی زاده هفدهم اسفند ۱۳۶۲ در عملیات خیبر در منطقه عملیاتی جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
استاندار خراسان جنوبی همچنین در این سفر با آیت الله سید مرتضی اصفهانی امام جمعه سابق قاین دیدار و در فضای صمیمی گفت و گو کرد.
مروج الشریعه امروز (دوشنبه) در سفر به شهرستان قائنات، از کارخانه در حال ساخت فولاد این شهرستان بازدید کرد و با تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در محل پروژه، روند اجرای آن را مورد بررسی قرار داد.
وی همچنین با حضور در مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای شهرستان قائنات، با آرمان های شهدا تجدید میثاق کرد.
استاندار خراسان جنوبی را در این آیین معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، فرماندار، امام جمعه، نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران ستادی و استانی همراهی کردند.
نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی خراسان جنوبی نیز عصر امروز با حضور استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان استان در شهرستان قاینات برگزار شد.
شهر قاین مرکز شهرستان قاینات در 100 کیلومتری شمال بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
3215*3028*خبرنگار- محمدرسول ابراهیمی اسفدن* انتشار- رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.