به گزارش شامگاه جمعه ایرنا در رقابت های عصر امروز با حذف اسب های الماس ، بالاخان دشت ناز، کولاک طلا ، نیلای بلوری ، تومیریس ، زیبای گنبد ، کارولین ، آی هان 2 ، رعنا ، شوقی ، شیرین صحرا ، گلدن ناز ، سلوی ناز ، نیک نیکیتا و بلک استورم برگزار شد.
در دور نخست این هفته 5 راس اسب 2 ساله 0 تا 4 امتیازی ترکمن برای مسافت هزارمتر وارد دپار شدند که اسب لرد اسفینکس با چابکسواری پیمان قلر عطا زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و عنوان نخست را کسب کرد و اسب پامادور با سوارکاری نور محمد بهادر و اسب کرولا با سوارکاری محمد خوجملی مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
در دور دوم این هفته 7 راس اسب 2 ساله مبتدی نبرده برای مسافت هزار متر به مصاف هم رفتند که اسب آزالیسا با سوار کاری بنیامین جرجانی قهرمان شد و اسب بای بای گلد با سوارکاری مهرداد خوجملی و اسب گلن ناز با سوارکاری آرمین آق آتابای دوم و سوم شدند.
در دور سوم 9 راس اسب 3تا 5 ساله دو خون 0 تا 6 امتیازی برای مسافت هزار متر وارد دپار شدند که اسب سایلنس کو با سوارکاری عید محمد غراوی به مقام قهرمانی دست یافت و اسب گل آی جهان با سوارکاری مهران عطا و اسب بلک حمید با چابکسواری ستار مهرانی دوم و سوم شدند.
دور چهارم هفته دوم با حضور 8 راس اسب 2 ساله8تا 12 امتیازی دو خون در مسافت 1000 متر برگزار شد که اسب آسیکس با سوار کاری عبداالرحیم آرمیده قهرمان شد و اسب های آل مرد با سوارکاری آرمین آق آتابای و ایل طاها با چابکسو اری جواد آچاک مقام های دوم و سوم را کسب کردند.
10 راس اسب 3 تا 4 ساله 24 تا 34 امتیازی دوخون برای دور پنجم این هفته در مسافت 1000 متر مسابقه دادند که اسب ماه سلطان با سوار کاری آرمین آق آتابای قهرمان شد و اسب آتلانتیک با سوارکاری ابوطالب چاری زاده و اسب رونین سروین با سوارکاری امین آق ارکاکلی دوم و سوم شدند.
دور ششم این هفته که مخصوص اسب های 2ساله مبتدی نبرده بود صرفا با حضور 5 راس اسب و در مسافت 1000 متر برگزار شد که در پایان اسب آتش امین با سوارکاری آق اویلی بشگرد قهرمان شد و اسب های احترام دشت ناز با سوار کاری مهران عطا و اسب سیلور استار خجم با سوار کاری آرمین آق آتابای دوم و سوم شدند.
آق قلا در 15 کیلومتری شمال گرگان همه ساله میزبان برگزاری کورس های پاییزه سوار کاری است.
رقابت های این هفته کورس آق قلا را علاوه بر جمع کثیری از علاقمندان؛ معاون اداره کل ورزش و جوانان گلستان، فرماندار آق قلا و فرمانده انتظامی این شهرستان تماشا کردند.
7333/1648
خبرنگار: علی قاسمعلی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.