به گزارش روز دوشنبه ایرنا، محمود فرمانی با اشاره به برنامه های مختلف در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و بخش های تخصصی استاندارد که همزمان با هفته استاندارد (22تا 28 مهر) اجرا می شود، اظهار کرد: طراحی پوستر توسط یک ایرانی برای اولین بار انجام و در کل دنیا منتشر شده است.
وی در مورد برنامه های اجرایی این هفته نیز گفت که که در حوزه مسئولیت های اجتماعی اهدای خون با حضور مدیران و کارکنان انجام شد.
به گفته وی؛ در حوزه مسئولیت های اجتماعی، پاکسازی محیط زیست در برنامه است و تجدید میثاق با آرمان های شهدا، غبارروبی آرامگاه شهدای غواص و مسابقات مختلف ورزشی نیز برگزار می شود.
وی همچنین از برگزاری همایش روز جهانی استاندارد با حضور معاون ارزیابی کیفیت استاندارد ایران و قدر دانی از منتخبین حوزه های تولید و خدمت در استان گلستان خبر داد.
کارشناس روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان نیز با اشاره به شعار امسال هفته استاندارد گفت: جایگاه‌ های سی‌ ان‌ جی و مخازن سی ان جی خودورهای عمومی به طور ادواری و مرتب کنترل می‌ شود تا همواره یک سفر ایمن برای مسافران فراهم شود.
فرشته سلطانی عنوان کرد: در سفر هوشمند که سازمان استاندارد در این هفته به آن پرداخته است چشم اندازی مد نظر بوده که در آن وقتی سرنشین خودرو از مبدا به سمت مقصد در حرکت است تمام تکنولوژی‌ و فناوری‌ هایی که بین راه قرار گرفته است او را در جهت یک سفر ایمن یاری کند.
به گفته وی؛ طراحی این سیستم و تجهیزات آن نیازمند تلاش بیشتر طراحان و نخبگان ایرانی است.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.