فرهاد بایلری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها روزهای یکشنبه و دوشنبه (17 و 18 مهر ماه) در پارک جنگلی یادگار امام خمینی (ره) تبریز برگزار شد و در بخش آقایان تیم های سمنان، گلستان و فارس به ترتیب اول تا سوم شدند.
وی تصریح کرد: در بخش آقایان این رقابت ها 18 تیم از استان های گلستان، سمنان، فارس، همدان، کرمان، گیلان، قم، کرمانشاه و تهران به همراه چهار تیم از استان آذربایجان شرقی به عنوان میزبان حضور داشتند.
به گفته وی؛ در بخش بانوان 11 تیم حضور داشتند که تیم گلستان به عنوان نائب قهرمانی رسید.
بایلری یادآور شد: تیم آقایان گلستان را شهرام عسگری، حبیب الله قزنچایی و صالح قلیشلی در این دوره از رقابت ها تشکیل می دادند و در تیم بانوان نیز مینا و سیما جمال لیوانی به همراه مهلا نماز خوان حضور داشتند.
رییس هیات گلف گلستان ادامه داد: در بخش انفرادی این رقابت ها 'شهرام عسگری' بازیکن گلستانی توانست عنوان قهرمانی را کسب کند و 'پوریا همتی' و 'محمدرضا فغانی' به ترتیب از استان های کرمانشاه و سمنان دوم و سوم شدند و همچنین در بخش انفرادی بانوان سیما جمال لیوانی از گلستان توانست عنوان قهرمانی را به دست آورد.
وی افزود که آئین پایانی و اهداء جوایز، مدال و کاپ قهرمانی تیم ­ها و نفرات برتر این دوره امروز سه شنبه با حضور کیکاووس سعیدی رییس فدراسیون گلف برگزار خواهد شد.
به گفته بایلری؛ نفرات اول تا سوم این مسابقات به اردوی تیم ملی برای اعزام به رقابت های آسیایی آبان ماه امسال چین دعوت می شوند.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.