سیدضیا هاشمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در گرگان افزود: دانشگاهیان اعم از اساتید، دانشجویان و حتی کارمندان این وزارتخانه مطالبات و مشکلاتی دارند که این مسائل باید دغدغه وزیر باشد.
وی عنوان کرد: هر تصمیمی که رئیس جمهوری بگیرد و از بین اساتید و مدیران آموزشی هر گزینه ای را به مجلس معرفی کند و رای بیاورد، همه باید به آن احترام بگذاریم و با وی همکاری کنیم.
وی ادامه داد: در چند هفته گذشته و روزهای اخیر، رئیس جمهوری در حال جمع بندی در خصوص معرفی فرد مناسب برای تصدی این پست است.
هاشمی در خصوص معرفی خود به عنوان گزینه پیشنهادی گفت: اصولا هر کس که به عنوان سرپرست معرفی می شود، می تواند یکی از گزینه های پیشنهادی باشد و من برنامه های خود را ارائه داده ام و از مدیران هم خواسته ام که می توانند در این امر کمک کنند، بیایند و برنامه های خود را ارائه دهند تا ما از توانمندی آنان استفاده نماییم.
سرپرست وزارت علوم در خصوص برگزاری جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور در گرگان گفت: تاکید داریم که این جشنواره ها در استان های مرزی برگزار شود و امسال گلستان به عنوان میزبان انتخاب شد، زیرا این استان، نماد وحدت و زیبایی فرهنگی و طبیعی است و زیبائی قرآن را 2 چندان می کند.
وی تصریح کرد: برگزاری این جشنواره ها کار بیشتر و مضاعفی می خواهد و باید نقاط ضعف خود را برای برگزاری این جشنواره در دوره های دیگر برطرف نماییم.
سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای شرکت در آیین افتتاحیه سی و دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور به گرگان سفر کرده است.
3014/1860
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.