به گزارش ایرنا، حسین عسگریان ابیانه روز یکشنبه در حاشیه آغاز عملیات اجرایی طرح های خدماتی در دانشگاه کاشان درگفت و گو با خبرنگاران افزود: در مجموع برای اجرای این طرح ها پنج هزار میلیاردریال از محل اعتبارهای دولتی و کمک خیران صرف شده است.
وی اعتبارهای عمرانی مصوب امسال وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درسالجاری را هزار و 400 میلیارد تومان عنوان کرد وگفت: ازاین میزان بودجه تاکنون هزار و 34 میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.
عسگریان ابیانه خاطرنشان کرد: 640 میلیارد تومان از این اعتبار برای تعمیر و تجهیز دانشگاه ها و مرکزهای آموزش عالی در سراسر کشور هزینه می شود.
وی همچنین اعتبارات جاری این وزارتخانه شامل دانشگاه ها و ستاد را هشت هزار و 500 میلیارد تومان با رشد متوسط 19.5درصدی نسبت به سال گذشته عنوان کرد .
وی همچنین بر مشارکت عالی خیران در همکاری با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تاکید کرد و گفت: دولت امسال ردیف بودجه ای 32 میلیارد تومانی را تعیین کرد تا معادل آورده ای که خیران سرمایه گذاری می کنند به همان میزان وزارتخانه به صورت متمرکز برای تکمیل ساختمان ها در نظر بگیرد.
به گزارش ایرنا با حضور معاون اداری و مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، تحقیقات وفناوری عملیات اجرایی سه طرح عمرانی خدماتی با مجموع زیر بنای 3 هزار و 900 مترمربع با تخصیص40 میلیارد ریال اعتبار دردانشگاه کاشان آغاز شد.
6136 / 6022 خبرنگار: یوسف صائب - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.