به گزارش ایرنا سرتیپ 2 ستاد مهدی معمارباشی روز شنبه در جمع فرماندهان ارشد قرارگاه عملیاتی لشکر 30 و تیپ 230 شهید متاجی گرگان اظهار کرد: تلاش قدرت های استکباری همواره در راستای مایوس کردن ملت های مسلمان و ایجاد تفرقه و نفاق در بین آنان بوده زیرا می دانند اگر این ملت ها به آینده نقش آفرین خود امیدوار باشند تهدیدی برای نظام سلطه خواهند بود.
وی تصریح کرد: دشمنان همواره در تلاشند فضای تیره ای را در مقابل آینده مسلمانان ترسیم کنند تا این ملت ها نتوانند از نیروی ذاتی، فرهنگ، اعتقادات و هویت ملی خود بهره لازم را ببرند.
به گفته وی؛ قدرت های بزرگ با القاء روحیه ناامیدی در بین ملت های مسلمان به دنبال سایه افکنی بر حرکت فعال و خلاقانه آنان هستند.
وی همچنین یادآور شد: ارتش یکی از مکتبی ترین نهادهای انقلابی است که با اقتدار پیرو ولایت فقیه و فرماندهی معظم کل قوا است و در کنار برنامه های آمادگی رزمی برای ایستادگی در برابر دشمنان با افتخار در تمامی برنامه های فرهنگی و مذهبی شرکت و همراه و همگام با مردم در تمامی صحنه حضور دارد.
فرمانده تیپ 230 شهید متاجی گرگان نیز در سخنانی از ملت ایران به عنوان پیام آور صلح و امنیت در منطقه نام برد و گفت: ملت ایران در طول تاریخ هیچ گاه مهاجم نبوده بلکه از تمامیت ارضی خود به خوبی دفاع کرده است.
سرهنگ سعید اثنی عشریه اظهار کرد: فرزندان شجاع و غیور ارتش ایران اسلامی تحت امر رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا همواره از عزت، شرف و موجودیت ملت صیانت می کتند.
فرمانده تیپ 230 شهید متاجی گرگان تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با بکارگیری تمام توان و نیروهای منطقه ای و دارا بودن امیران، فرماندهان و سربازان دلیر، قدرت ایجاد و تثبیت امنیت منطقه را دارد و در همه حال به حقوق ملت ها احترام می گذارد.
سرهنگ اثنی عشریه ملت ایران را حق طلب و حامی مستضعفان دانست و گفت: مردم کشور ما هیچ گاه از تعصبات قومی و جغرافیایی حمایت نکرده، در برابر حق و عدالت فروتن بوده و در مقابل بی عدالتی و تبعیض مقتدرانه ایستادگی می کند.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.