به گزارش خبرنگارایرنا، حجت الاسلام والمسلمین رضا کشیری روز چهارشنبه در آیین بزرگداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت در جمع مردم شهرستان کلاله در شرق استان گلستان، با اشاره به مقاومت قاطعانه و ایستادگی شهید رجایی در زندان های ستمشاهی، افزود: شهید رجایی شدیدترین شکنجه ها را تحمل می کرد و مزدوران رژیم طاغوت نمی توانستند نام و نشانی مبارزی را از زیر زبان این بزرگمرد بیرون بکشند.
وی با بیان اینکه تفکر شهیدان رجایی و باهنر خدمت به مردم و مستضعفان بود، افزود: وجدان کاری و صداقت از ویژگی های این دو بزرگوار بود و کسی به یاد ندارد که شهید رجایی و یا شهید باهنراز امکانات دولتی و بیت المال برای نفع شخصی استفاده کرده باشند.
حجت الاسلام کشیری در ادامه به حضور جمع زیادی از کارکنان ادارات شهرستان کلاله دراین مراسم اشاره کرد و گفت : کارمند نیرویی است که دراداره و یا نهاد کار می کند و دربرابر کاری که انجام می دهد از دولت و بیت المال حقوق می گیرد.
امام جمعه کلاله افزود: کارمند در برابر حقوقی که از بیت المال دریافت می کند، مسئول است و مردم داری، وجدان کاری ، شناخت کار و صداقت در کار از ویژگی های او باید باشد.
در ادامه این آیین با حضور فرماندار، مسئولان دستگاه های اجرایی و قشرهای مختلف مردم، از کارکنان نمونه شهرستان کلاله با اهدای هدایا و لوح تقدیر، تجلیل شد.
شهرستان کلاله با افزون بر110هزار نفر جمعیت، در شرق استان گلستان واقع است.
7478/1860
خبرنگار: حاجی محمد خدری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.