به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر نصرتی روز جمعه درخطبه های این هفته نمازجمعه مردم گنبدکاووس، اظهار داشت: هفته دولت فرصتی برای قدردانی از تلاش های دولتمردان است.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی بویژه شهیدان رجایی و باهنر و 17 هزار شهید ترور گفت: شهیدان رجایی و باهنر به دلیل ولایتمداری، خدمت به محرومین و مستضعفان و ساده زیستی در اذهان عمومی ماندگار شدند.
حجت الاسلام نصرتی با تاکید برضرورت ادامه راه شهیدان رجایی و باهنر ازسوی دولتمردان اضافه کرد: با توجه به پیشرفت های کشور، امروز باید خدمت به مردم بهتر از زمان شهیدان رجایی و باهنر باشد.
وی همچنین با تاکید برضرورت همکاری همه گروه ها و جریان های سیاسی با دولت برای رفع مشکلات مردم، تصریح کرد: دولت ها گرایش های سیاسی مختلفی دارند اما وقتی مساله خدمت به مردم است همه باید به دولت کمک کنند.
امام جمعه موقت گنبدکاووس یادآور شد: انتقاد دلسوزانه به دولت اشکالی ندارد و دولت باید از این انتقادها درجهت رفع مشکلات استفاده کند اما هرگونه تخریب دولت شرعا و عرفا گناه است و باید از آن پرهیز کرد.
وی گفت: دولت هم باید با استفاده از مدیران توانمند و اصلاح کارشناسانه امور، در جهت خدمت بیشتر به مردم و رفع مشکلات بویژه درحوزه اقتصادی گام بردارد.
حجت الاسلام نصرتی همچنین با تبریک اعیاد در پیش روی قربان و غدیر و دهه امامت و ولایت برلزوم ترویج محبت و مودت به اهل بیت پیامبر (ص) با محوریت بیان فضایل امام علی (ع) تاکید کرد.
به گزارش ایرنا، معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز در جمع نمازگزاران با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: این دو شهید والامقام نماد خدمت در جمهوری اسلامی هستند.
عبدالقدیر کریمی گفت: در هفته دولت امسال 261 طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار یک هزار و 20 میلیارد ریال و اشتغالزایی 355 نفر به بهره برداری رسیده یا عملیات اجرایی آن شروع می شود.
وی بابیان اینکه اعتبارات هزینه شده برای طرح های هفته دولت امسال 40 درصد بیشتر از سال قبل است، گفت: مرکز تروما شرق گلستان، سد لاستیکی، مرکز پزشکی هسته ای، پارکینگ طبقاتی و گازرسانی به روستاهای مرزی از مهمترین طرح های افتتاحی هفته دولت امسال است.
کریمی اضافه کرد؛ با اجرای طرح های گازرسانی امسال که افزون بر 83 میلیارد ریال هزینه در برداشته ، 98 درصد گازرسانی به روستاهای گنبدکاووس انجام شده است.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
3039/1860
خبرنگار: علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.