علی بیانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دیدارهای نیمه نهایی این رقابت ها یکشنبه شب در نهاوند استان همدان برگزار می شود.
وی گفت: دراین دیدارها یاسین قوشلی در وزن 52 کیلوگرم به مصاف آریا فاتح زاده از کردستان می رود، در وزن 60 کیلوگرم نیز امید آرمند در مقابل حسین شعبانی از خوزستان قرار می گیرد، در وزن 66کیلوگرم عبدالحکیم ایگدر برای مصاف با محمد سینا امینی از همدان وارد رینگ می شود و در وزن 70 کیلوگرم بنیامین کاظمی برای صعود به فینال در مقابل حسام الدین مجنونی از کردستان قرار خواهد گرفت.
به گزارش ایرنا رقابت های قهرمانی بوکس رده سنی نوجوانان کشور انتخابی تیم ملی با حضور 210 ورزشکار از 31 استان کشور شامگاه جمعه در مجتمع ورزشی مهندس علیمرادیان نهاوند آغاز شد.
در این مسابقات متولدین سالهای 80 تا 82 در اوزان 13گانه در سالن مجموعه ورزشی پنج هزار نفره علیمرادیان بر روی رینگ می روند و در سه راند 2 دقیقه ای برای به دست آوردن عنوان قهرمانی رقابت می کنند.
دراین رقابت ها که در مدت پنج روز به منظور تعیین قهرمانان کشوری هر وزن و انتخابی تیم ملی نوجوانان صورت می گیرد، علاوه بر 210 ورزشکار نوجوان در اوزان مختلف 70 مربی و سرپرست نیز حضور دارند و در پایان، نفرات برتر هر وزن به اردوی تیم ملی راه می یابند.
در گلستان 750 بوکسور در رده های سنی مختلف در حال فعالیت هستند.
7333/1648
انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.