به گزارش ایرنا رحمت الله آزاد اوایل ماه رمضان امسال این سفر را از شهرستان آمل در استان مازندران آغاز کرد و پس ازعبور از شهرهای تهران، قم، اصفهان، شهرکرد، یاسوج، شیراز، بوشهر، بندرعباس، زاهدان، بیرجند، مشهد و بجنورد، امروز با ورود به گرگان به این سفر پایان داد.
این دوچرخه سوار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در گرگان، پیام و شعار این سفر را 'ورزش به جای مواد مخدر و ورزش دشمن اعتیاد' بیان کرد.
آزاد؛ همچنین هدف از این سفر بیش از سه هزار کیلومتری را آگاه کردن مردم از بلای خانمانسوز مواد مخدر بیان کرد و گفت: مواد مخدر، جنگی بی سر و صدا برای نابودی جوانان است و این سفر در راستای آگاه سازی خانواده ها از این مساله و مبارزه با این پدیده شوم و همراهی مردم در مقابله با این معضل با مسئولان در جهت نجات جوانان از این دام انجام شد.
آزاد افزود: از سوی دیگر ترویج فرهنگ دوچرخه سواری به جای استفاده از خودرو و وسایل نقلیه آلاینده زیست محیطی از دیگر اهداف این سفر بود.
وی تصریح کرد: بیش از 30 سال است که ورزش دوچرخه سواری را انجام می دهد و به عنوان یک سفیر و حامل پیام های مختلف ضمن چندین سفر به دور ایران، به بیش از 60 کشور دنیا با دوچرخه مسافرت کرده ام.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.