سعید مازندرانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این نمایشگاه که روز شنبه آینده (24تیر) در تهران گشایش می یابد، 43 اثر عکس روایتگر این حادثه تلخ و ناگوار خواهد بود.
به گفته وی؛ این قاب تصویرها از زوایای مختلف این حادثه ناگوار را ثبت کرده و نتیجه تلاش عکاسان گلستانی در مدت 11روز امدادرسانی و نجات معدنکاران محبوس در زمستان یورت است.
وی؛ وزرای بهداشت و درمان و صنعت، معدن و تجارت، روسای سازمان مدیریت بحران، حوزه هنری و میرعامل ایرنا را از دیگر مهمانان این نمایشگاه بیان کرد.
مازندرانی تصریح کرد: در این نمایشگاه آثاری از عکاسان ایرنا، همشهری، گلشن مهر، شبستان، جام جم، مهر، ایسنا و نیز عکاسان آزاد ارائه می شود.
وی گفت که فعالیت این نمایشگاه ساعت 19 روز شنبه 24 تیر در در محل گالری هنری غربی برج میلاد آغاز می شود و علاقمندان می توانند تا 28 تیر از ساعت 8 صبح تا 20 جهت بازدید مراجعه نمایند.
این نمایشگاه از سوی کانون عکس حوزه هنری گلستان با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، مدیریت بحران و روابط عمومی استانداری و اتاق بازرگانی و مدیرعامل معدن رمستان یورت برگزار می شود.
به گزارش ایرنا در پی حادثه انفجار و ریزش تونل شماره یک معدن زمستان یورت شهرستان آزادشهر در شرق استان گلستان که 13 اردیبهشت رخ داد، 43 معدنچی جان خود را از دست دادند و 79 نفر نیز مصدوم شدند.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.