به گزارش ایرنا ملوان بندرگز که در هفتمین دیدار خود در لیگ فوتبال ساحلی در ورزشگاه آزادی اردکان به مصاف ایفا سرام این شهر رفت، در وقت اول با گل عیسی کمال غریبی از میزبان خود پیش افتاد، اما در وقت دوم دیدار این تیم میزبان بود که دروازه ملوان را گشود و نتیجه مساوی شد.
لحظاتی پس از گل اول میزبان این وحید قلی پوری بود که با شوتی سنگین دروازه ایفاسرام را باز کرد و ملوان را مجددا پیش انداخت و در ادامه عیسی کمال غریبی فرصت مسلم گلزنی را در یک موقعیت تک به تک از دست داد و همین توپ در یک رفت و برگشت وارد دروازه ملوان شد.
در پایان وقت دوم نتیجه مساوی 2 بر2 بر اسکورد برد ورزشگاه نقش بست و تلاش دو تیم برای زدن گل در وقت سوم ناکام ماند، در ادامه در وقت اضافه سه دقیقه ای نیز توپی از دروازه ها عبور نکرد و نتیجه دیدار به ضیافت پنالتی ها کشیده شد.
در ادامه محمود ایوبی در ضربه اول پنالتی دومین گل خود برای ملوانان در لیگ امسال به ثمر رساند اما وحید قلی پور با وجود نمایش مناسب در حین بازی ، در زدن ضربه پنالتی ناکام ماند.
همچنین محمد سادات نیز ضربه سوم خود را به گل تبدیل کرد اما این ایفا سرام اردکان بود که هر سه پنالتی خود را به گل تبدیل کرد و توانست یک امتیاز از این دیدار حساس را به اندوخته های خود اضافه کند
ملوان در هفته آینده در بندرگز میزبان شهریار ساری خواهد بود که پیمان حسینی دورازه بان ملی پوش را در ترکیب خود دارد.
مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور در فصل جاری با حضور 11 تیم شامل ' شاهین خزر رودسر، شهرداری تبریز، پارس جنوبی بوشهر، یاران نجف آباد اصفهان، شهریار ساری، شهیدجهان نژادیان آبادان، ایفاسرام اردکان ، شهرداری بندرعباس، پیام کویر اردکان، مقاومت گلسا پوش یزد و ملوان بندرگز' در حال پیگیری است.
بندرگز از توابع استان گلستان بوده و در 40 کیلومتری غرب گرگان واقع است.
7333/1648
خبرنگار: علی قاسمعلی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.